Πως αντιμετωπίζουν τον γυναικείο ποδηλατικό εξοπλισμό οι εταιρίες;

Author: Χωρίς σχόλια Share:
SELA10

Η τεράστια αύξηση της ενασχόλησης των γυναικών με την ποδηλασία τις τελευταίες δύο δεκαετίες δεν θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητες τις εταιρίες που ασχολούνται άμεσα με την βιομηχανία του ποδηλάτου και ακριβώς για αυτόν τον λόγο, ξεκίνησαν να σχεδιάζουν το πρώτα προϊόντα σχεδιασμένα για γυναίκες. Μιλώντας για προϊόντα σχεδιασμένα για γυναίκες υπάρχουν 3 αξιοσημείωτα θέματα.

Το πρώτο είναι ότι  δεδομένου ότι δεν είναι όλες οι γυναίκες ίδιες, πώς είναι δυνατόν να σχεδιαστούν προϊόντα που να καλύψουν ολοκληρωτικά τις ανάγκες τους; Επίσης σημαντικό είναι το υψηλό κόστος έρευνας και σχεδιασμού που μετατρέπεται σε έλλειψη διαθεσιμότητας για όλες τις προτιμήσεις. Τέλος, δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητος ο κίνδυνος από εταιρείες που παράγουν και προβάλλουν γυναικεία προϊόντα χωρίς σχετική έρευνα, με αποτέλεσμα να μην προσφέρουν τίποτα απολύτως κατά την διάρκεια της ποδηλασίας και εν τέλει να προκαλούν ζημιά στην αγορά.

Παράλληλα, λοιπόν, με την αύξηση της ενασχόλησης των γυναικών, παρατηρήθηκε όπως ήταν αναμενόμενο και τεράστια αύξηση των γυναικείων προϊόντων που είναι πλέον διαθέσιμα στην αγορά. Μια αγορά η οποία παλαιότερα ήταν παντελώς άγνωστη για τις εταιρείες που ήθελαν να επενδύσουν. Το μοντέλο womens’ specific έχει διασπαστεί σε πολλά μικρότερα μοντέλα, και αυτό γιατί όπως προαναφέρθηκε δεν είναι όλα τα γυναικεία σώματα ίδια. Brands όπως το Specialized και το Giant διαθέτουν πλέον στα καταστήματά τους ξεχωριστά τμήματα για τις γυναίκες, καθώς επίσης brands όπως το Liv κατασκευάζουν ποδήλατα αποκλειστικά για γυναίκες. Απεναντίας υπάρχουν και αρκετές εξίσου δημοφιλείς εταιρείες, όπως η Yeti, η Cervélo και η Pinarello που ακολουθούν διαφορετική πορεία πλεύσης, χωρίς να διαφοροποιούν τα προϊόντα τους σε αντρικά και γυναικεία αλλά προτιμώντας να παράγουν unisex προϊόντα που παρουσιάζουν διαφοροποιήσεις βάσει τους σώματος.
Οι απόψεις των γυναικών που είναι επαγγελματίες στον χώρο τείνουν να συγκλίνουν στα unisex προϊόντα λόγω τις μεγαλύτερης γκάμας που παρουσιάζουν, με women’s-specific προϊόντα όμως όπως οι σέλες και στενότερα τιμόνια να είναι κάπως πιο περιζήτητα. Σε κάθε περίπτωση, οι εταιρείες πλέον γνωρίζουν πολύ καλά την αγορά και δεν περιορίζονται στο να μικραίνουν και να βάφουν ροζ τα προϊόντα τους. Αναμένονται, επομένως, ακόμη περισσότερες κινήσεις και καινοτομίες που θα καλύπτουν κάθε ανάγκη, και σίγουρα μόνο θετικά μπορούν να συνεισφέρουν στην πορεία του αθλήματος!

Previous Article

Μύθοι για την δίαιτα!

Next Article

4 τρόποι για να προστατέψετε την αλυσίδα σας.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια