Το καλοκαίρι θα κυκλοφορήσει νέα 11πλή κασέτα 11-46 από την Shimano, narrow-wide γρανάζι και quick link για τις αλυσίδες!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
shimano 11-46

Το καλοκαίρι οι σειρές XT και XTR θα δεχτούν μια νέα 11-τάχυτη κασέτα με ακόμη μεγαλύτερο πρώτο γρανάζι το οποίο θα είναι με 46(!) δόντια. Πέρα από αυτό όμως, θα κυκλοφορήσει και γρανάζι για τα 1Χ συστήματα με τεχνολογία παρόμοια με το narrow-wide και missing-link για τις αλυσίδες. Ας τα δούμε, όμως, πιο αναλυτικά…

Η κασέτα θα είναι συμβατή μόνο με συστήματα 11 ταχυτήτων, ενώ δεν θα χρειάζεται διαφορετικό πίσω εκτροχιαστή (σασμάν) από τα ήδη υπάρχοντα για τα 1Χ συστήματα που βγάζει η εταιρία, ή αλλιώς τα RD-M9000-GS (XTR) και RD-M8000-GS (ΧΤ). Βασικός στόχος της Shimano είναι να μην ξεπεράσει τα 450 γραμμάρια η νέα κασέτα. Το 9,5% περισσότερο εύρος θα βοηθήσει σίγουρα όποιους είναι ακόμη διστακτικοί για τα συστήματα 1Χ, καθώς θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν μπροστά γρανάζι με 34 δόντια, χωρίς όμως να χάσουν την πολύ ελαφριά τους σχέση.

Shimano-Dynamic-Chain-Engagement-narrow-wide-chainring-design

DCE ή Dynamic Chain Engagement θα ονομάζονται τα νέα γρανάζια των σειρών XT, XTR τα οποία θα έχουν ειδικά διαμορφωμένα δόντια τα οποία δεν θα αφήνουν την αλυσίδα να βγει. Κοινώς είναι παρόμοια με τα υπόλοιπα narrow-wide γρανάζια που κυκλοφορούν στην αγορά. Τα γρανάζια θα έχουν κωδικούς SM-CRM91 για το XTR και SM-CRM81 για το ΧΤ. Εκεί όπου θα διαφέρουν με τα υπόλοιπα γρανάζια της αγοράς, είναι πως το ΧΤ, θα έχει δόντια από ατσάλι για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, ενώ το XTR θα έχει δόντια από ενισχυμένο αλουμίνιο για χαμηλότερο βάρος.

Ανάμεσα των υπολοίπων ανακοινώσεων, έρχεται και το quick-link με κωδικό SM-CN900-11 το οποίο είναι συμβατό με όλες τις αλυσίδες 11 ταχυτήτων, ώστε να είναι εύκολη και γρήγορη η αφαίρεση και τοποθέτηση της αλυσίδας στο ποδήλατο.

Shimano-SM-CN900-11-speed-chain-quick-link

Τέλος θα κυκλοφορήσουν και δύο νέα οικονομικά δισκόφρενα, τα M365 και M315, με το Μ365 να είναι το πιο ελαφρύ από τα δυο τους, καθώς διαθέτει μανέτα αλουμινίου. Μαζί θα έρθουν και δύο νέοι, centerlock, δίσκοι 160 και 180 χιλιοστών, οι οποίοι θα σφίγγουν με το εργαλείο για τις βιδωτές μεσαίες τριβές και όχι με το εργαλείο της κασέτας.

Τιμές ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά δεν πιστεύουμε πως θα απέχουν πάρα πολύ από τις σημερινές τιμές των προϊόντων XT, XTR.

Previous Article

Εγκαίνια pump-track στην Πάτρα!

Next Article

7 λόγοι για να καβαλάτε hardtail!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια