Αεροδυναμικά φτερά για ποδήλατα δρόμου!!!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
birzmanaerofender (5)

Πόσες φορές δεν βγήκατε για ποδήλατο και επειδή είχε ψιχαλίσει ανησυχούσατε μην μπαίνει σπρέι νερού από τις ρόδες στα μάτια σας; Ξέρουμε όλοι ότι το να φοράς γυαλιά σε τέτοιες συνθήκες είναι πολύ χειρότερο καθώς δεν βλέπεις απολύτως τίποτα.

Κάπου εδώ έρχονται τα αεροδυναμικά φτερά για ποδήλατα δρόμου από τον Birzman. Λύνει το πρόβλημα που έχουν όλοι στα ποδήλατα δρόμου και δεν τοποθετούν φτερά για να προστατεύονται από το νερό που πετάνε οι τροχοί. Είναι αεροδυναμικά. Σίγουρα δεν θα βελτιωθούν οι χρόνοι σας στην βροχή, αλλά ακόμη πιο σίγουρα δεν θα χειροτερέψουν λόγω της κακής αεροδυναμικής.

birzmanaerofender (4) birzmanaerofender (3)

Μπορεί να σας ακούγεται τρελό, αλλά έγιναν δοκιμές σε αεροδυναμική σήραγγα και τα αεροδυναμικά φτερά του Birzman αποδείχτηκαν σε μερικές περιπτώσεις να έχουν μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις από ότι aero τροχοί.

Το αποκαλούνε το πρώτο αεροδυναμικό φτερό ενώ το πραγματικό του όνομα είναι AeroGuard. Αφού πέρασαν αρκετές ώρες στο σχεδιαστήριο και έγιναν ακόμη περισσότερες δοκιμές σε προγράμματα CFD (υπολογιστικής ρευστομηχανικής) το πρωτότυπο δοκιμάστηκε στην αεροδυναμική σήραγγα του πανεπιστημίου του Southampton εναντίων διαφόρων τροχών και φτερών. Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν πως το φτερό προσφέρει πλεονέκτημα από 2 έως 3 φορές μεγαλύτερο σε σχέση με αεροδυναμικούς τροχούς με προφίλ 50mm. Τα νούμερα για την οπισθέλκουσα είναι 0,077 για έναν κανονικό τροχό, 0,076 για aero τροχούς, και 0,074 για έναν κανονικό τροχό που φέρει το αεροδυναμικό φτερό. Οι μετρήσεις έγιναν σε σταθερή ταχύτητα 48 χλμ με γωνίες αέρα που εξομοίωναν πραγματικές συνθήκες έως και 12 μοίρες πλαγίως. Η ανάλυση είναι πολύ μεγαλύτερη, αλλά αυτό που θα πρέπει να κρατήσουμε είναι πως το φτερό συνδυασμένο με έναν κανονικό τροχό έχει καλύτερη αεροδυναμική από aero τροχούς και σαν αποτέλεσμα το ποδήλατο θα γίνει ελαφρώς πιο γρήγορο.

birzmanaerofender (1) birzmanaerofender (7)

Μπορεί προς το παρόν να υπάρχει μόνο ένα πρωτότυπο μπροστά φτερό, με το πίσω να σχεδιάζεται και να βγει για δοκιμή εφόσον υπάρξει ανάλογο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές. Από την στιγμή όμως που το μπροστά μέρος του ποδηλάτου είναι υπεύθυνο για 20-30% της συνολικής αεροδυναμικής του, ήταν και το φτερό που σχεδιάστηκε πρώτο.

birzmanaerofender (6)

Με βάρος 200 γραμμαρίων είναι ένα πολυανθρακικό κομμάτι το οποίο τοποθετείτε στην θέση του ενώ πρώτα έχει βγει ο μπροστά τροχός και στερεώνεται εκεί με zip-ties και velcro. Από την στιγμή που κάνει το ποδήλατο πιο αεροδυναμικό και πιο γρήγορο δεν υπάρχει λόγος να αφαιρείται. Σχεδιασμένο για ελαστικά 25mm 700c και κλασικά rim brakes, ταιριάζει στα περισσότερα ποδήλατά δρόμου της αγοράς.

Previous Article

Τα μεγαλύτερα dirtjumps που έχουν φτιαχτεί ποτέ! (video)

Next Article

7 πιθανά προβλήματα στην μετάδοση που προκαλούν οι κακές αλλαγές ταχυτήτων

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια