Downhill πιρούνι από την Öhlins! Το λιγουρεύεστε;*

Author: Χωρίς σχόλια Share:
fork downhill ohlins (9)

Μπορεί να μην έχει ακόμη όνομα, αλλά χρησιμοποιεί cartidge αέρος STX, και αρνητικό ελατήριο σε κάθε καλάμι, ενώ τα υδραυλικά μέρη βρίσκονται μόνο στο δεξί καλάμι. Υπάρχουν μόνο δύο ρυθμίσεις, μία για το rebound και μία για το compression. Με την λεβιεδάκι ρύθμισης να βρίσκεται μόνο στο δεξί καλάμι, ενώ βαλβίδες αέρα υπάρχουν και στα δύο καλάμια.

fork downhill ohlins (4) fork downhill ohlins (3)

Όσον αφορά το «πλαίσιο» της ανάρτησης, πρόκειται για έναν σχεδιασμό upside-down με καλάμια 36mm ώστε να έχει χαμηλή τριβή και διαδρομή 200mm (η οποία πιθανότατα να είναι ρυθμιζόμενη). Ο άξονας είναι 25mm και απαιτεί ειδικό κέντρο, αλλά όλα αυτά έγιναν λόγω της αυξημένης ακαμψία που θέλουν να χαρακτηρίζει την ανάρτηση.

Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που γνωρίζουν τι θα πει Öhlins, σίγουρα θα απολαύσουν τις μικρές λεπτομέρειες που έχουν κάνει διάσημη την εταιρία στον χώρο των μοτοσυκλετών. Ένα από αυτά είναι το χρυσό φινίρισμα των καλαμιών.

fork downhill ohlins (5) fork downhill ohlins (6)

Ένα ακόμη καινοτόμο σημείο για το downhill πιρούνι, από την Öhlins είναι η σύνδεση του crown με τα καλάμια. Τα καλάμια δεν είναι σφιγμένα με την βοήθεια βιδών στo crown αλλά αλλά με μια διάταξη με ένα παξιμάδι το οποίο δουλεύει ως διαστολή και μιας σιαγόνας εξασφαλίζοντας ομοιόμορφη σύσφιξη σε πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια. Αν δεν καταλάβατε πως δουλεύει, φανταστείτε το σαν το τσοκ από τα δράπανα ώστε να κρατήσουν το τρυπάνι στην θέση του. Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουν να χρησιμοποιήσουν ένα αρκετά μεγάλο σε διαστάσεις lower crown σε τοξωτό σχήμα, ώστε να αυξηθεί η ακαμψία της ανάρτησης.

Στην επάνω μεριά του πιρουνιού λόγω μικρότερων δυνάμεων υπάρχει ένα συμβατικό σύστημα σύσφιξης. Το βάρος της ανάρτησης δεν είναι γνωστό, αλλά θα πρέπει να είναι λίγο βαρύτερο (200-300g) σε σχέση με μια Fox 40 (χωρίς το κέντρο).

fork downhill ohlins (8) fork downhill ohlins (7)

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Specialized ζήτησε για την δημιουργία αυτού του πιρουνιού, καθώς προϋπάρχει μια συνεργασία χρόνων μεταξύ των εταιριών για ΟΕ (Original Equipment) πίσω αναρτήσεων για το Demo. Από ότι δείχνουν τα πράγματα, όμως, προς το παρόν έχει σταματήσει η περαιτέρω ανάπτυξη του πιρουνιού, όμως είναι στα σκαριά ένα enduro πιρούνι με καλάμια 34mm το οποίο θα πρέπει να εμφανιστεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Μείνετε συντονισμένοι.

 

*Το λιγουρεύεστε;

Previous Article

Πρωτότυπο slopestyle ποδήλατο από την Santa Cruz!

Next Article

Πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένα ζευγάρι aero τροχοί στο ποδήλατο δρόμου; (video)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια