Fitness Goals 2018: 5+1 tips για να τους πετύχετε!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
ποδηλατικοί στόχοι 2018

Λίγο πριν μπει ο καινούριος χρόνος μιλήσαμε για τους νέους στόχους που θέλουμε να θέσουμε μέσα στο 2018. Καινούριο ποδήλατο, αναβάθμιση αυτού που έχουμε ήδη, ένα ταξίδι με το ποδήλατο, συμμετοχή σε αγώνες, βελτίωση της απόδοσης και της σωματικής κατάστασης μας. Τόσοι πολλοί στόχοι που θέλετε να πετύχετε αλλά δεν ξέρετε πώς;  Μην ανησυχείτε, δεν είστε μόνοι.

Γνωρίζατε ότι μόνο το 8% των ατόμων καταφέρνουν να πετύχουν τους στόχους που θέτουν για τη νέα χρονιά; Πάμε να δούμε 6 τρόπους που θα σας βοηθήσουν να μπείτε σε πρόγραμμα και να πετύχετε όλους (ή σχεδόν όλους) τους στόχους σας όσο αφορά τη σωματική σας κατάσταση!

Γίνετε ανταγωνιστικοί

Ακόμη και αν δεν σας αρέσει ο ανταγωνισμός, δοκιμάστε να τον βάλετε στη ζωή σας, θα σας κάνει καλό. Δοκιμάστε να πάρετε μέρος σε έναν μικρό διαγωνισμό. Το αίσθημα της συμμετοχής αλλά και του ανταγωνισμού θα σας δώσει το κίνητρο που ψάχνετε για να πετύχετε τους στόχους σας.

Βγάλτε μία selfie

Μη χρησιμοποιείτε την ζυγαριά για να μετρήσετε την πρόοδο σας. Μετρήστε την με μία φωτογραφία. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα τραβήξτε μία selfie για να δείτε τη διαφορά στο σώμα σας. Μη κολλάτε στους αριθμούς. Θα σας δώσει μεγαλύτερο κίνητρο για να προχωρήσετε.

selfie

Βάλτε μικρούς στόχους κάθε μήνα

Δεν λέμε, καλοί και οι μεγάλοι στόχοι αλλά προσπαθήστε κάθε μήνα να βάζετε μερικούς μικρότερους που θέλετε να πετύχετε. Με αυτό τον τρόπο θα δώσετε μεγαλύτερο κίνητρο στον εαυτό σας και πάνω απ’όλα δεν θα απογοητευτείτε! Το ιδανικότερο είναι να πάρετε έναν μεγάλο στόχο που έχετε και να τον χωρίσετε σε μικρότερα κομμάτια.

Διαλέξτε έναν έμπιστο σύντροφο

Τι εννοούμε με αυτό; Διαλέξτε ένα άτομο που θα έχετε ίδιους ή παρόμοιους στόχους και προσπαθήστε να δώσετε ο ένας κίνητρο στον άλλο. Έρευνες έχουν δείξει ότι το να έχετε έναν καλό παρτενέρ, βοηθάει να πετύχετε τους στόχους σας σε ποσοστό 95%.

Μια φορά στο τόσο κάντε μία extreme προπόνηση

Αν συνηθίσετε σε μία συγκεκριμένη ρουτίνα ολόκληρη τη χρονιά, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα βαρεθείτε γρήγορα. Προσπαθήστε μία φορά το μήνα να κάνετε μία προπόνηση σε επίπεδο ninja warrior. Με αυτό τον τρόπο θα δείτε την εξέλιξη της φυσικής σας κατάστασης αλλά θα κρατήσει και το ενδιαφέρον σας προκειμένου να συνεχίσετε ακάθεκτοι.

fatigue workout roadΜορφωθείτε ενώ κάνετε ασκήσεις

Σας ακούγεται περίεργο; Δεν είναι! Ένα podcast διαρκεί περίπου 30-60 λεπτά, που είναι αρκετός χρόνος για να ολοκληρώσετε μία full-body προπόνηση. Μελέτες έχουν δείξει πως ο συνδυασμός χαλαρής προπόνησης με μία επιμορφωτική διαδικασία, βοηθάει στο να αφομοιώνουμε καλύτερα πληροφορίες

Previous Article

HOT TOPIC: Οι λόγοι της υπεροχής των 29ers!

Next Article

Οι προσθήκες στο roster της Team Sky!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια