Foes Mixer 79er… πραγματικά μοναδικό!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
foes mixer enduro bike  (3)

Μπορεί να δοκιμάστηκε αρκετές φορές στο παρελθόν, αλλά μέχρι στιγμής, το «πάντρεμα» διαφορετικών διαμέτρων τροχών στα ποδήλατα βουνού δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Πλέον όμως, με δύο σύγχρονες τάσεις της ποδηλατικής βιομηχανίας, τα tubeless και οι τροχοί των 27,5″ έχουν λύσει αρκετά από τα προβλήματα που υπήρχαν.foes mixer enduro bike (2)

Ο ιδρυτής και σχεδιαστής της Foes, Brent Foes, λέει: «Στο παρελθόν υπήρχαν αρκετές εταιρίες που έβγαζαν 69er (μπροστά τροχός 29″ και πίσω 26″) αλλά δεν δούλευαν τόσο καλά. Αυτό οφειλόταν κυρίως στην μεγάλη διαφορά που είχανε οι τροχοί μεταξύ τους, καθώς όταν ο αναβάτης έγερνε το ποδήλατο (για να στρίψει) ο πίσω τροχός -καθώς ήταν και μικρότερος- σχημάτιζε πολύ μικρότερο τόξο στην στροφή που η συμπεριφορά του ποδηλάτου χαλούσε πολύ. Πλέον με τους τροχούς 27,5″ η διαφορά στις διαμέτρους έχει μειωθεί αρκετά και η συμπεριφορά στις στροφές είναι πολύ καλά, ενώ επίσης στις ανωμαλίες το ποδήλατο έχει αίσθηση από 29αρι«.

 

Το Foes Mixer 79er είναι ένα νέο ποδήλατο από την Καλιφορνέζικη εταιρία, το οποίο είναι σχεδιασμένο γύρω από τροχό 29 ιντσών μπροστά και 27,5 πίσω. Με δύο μοντέλα, το Foes Mixer με διαδρομές 160mm και το Foex Mixer Trail με 140mm διαδρομών. Ένα βήμα πριν την παραγωγή βρίσκεται αυτή την στιγμή, με τελευταίες τελειοποιήσεις στην γεωμετρία ώστε να είναι συμβατά με τις αναρτήσεις 170mm για 29αρηδες τροχούς που θα εμφανιστούν σύντομα, καθώς όπως λέει και ο Brent, «είναι πολύ καλό για να το προσπεράσουμε». Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η head angle, η οποία βρίσκεται στις 66 μοίρες, -1 μοίρα πιο απότομη από ότι στα ποδήλατα 27,5″ της εταιρίας- καθώς η έξτρα σταθερότητα του μεγαλύτερου τροχού των 29″ στο μπροστά μέρος, έπρεπε το τιμόνι να γίνει λίγο πιο γρήγορο για να παραμείνει ευκίνητο το ποδήλατο.foes mixer enduro bike (1)

Ο βασικός παράγοντας που κάνει το Foex Mixer 79er να είναι τόσο μοναδικό, είναι πως ο ελαφρώς μικρότερος πίσω τροχός, κατευθύνει το πίσω μέρος του ποδηλάτου σε μικρότερο τόξο στροφής με αποτέλεσμα καλύτερη συμπεριφορά στις κλειστές στροφές. Επίσης, ο μεγαλύτερος μπροστινός τροχός εξαλείφει τις μικροανωμαλίες του εδάφους, παρέχοντας αυξημένη σταθερότητα.

Δεν υπάρχουν αμφιβολίες πλέον ότι οι διαφορετικοί διαμέτρου τροχοί σε ένα ποδήλατο βουνού λειτουργούν αρκετά καλά, αλλά μένει μόνο να δούμε πόσο αποδεκτό θα γίνει ένα τέτοιο επιχείρημα από το καταναλωτικό κοινό. Πάντως οι team riders της Foes, είναι ενθουσιασμένοι από το «πάντρεμα» και είναι τα μόνα ποδήλατα που θέλουν να καβαλούν!

Previous Article

3πλο backflip με ΜΤΒ? Ναι σιγά… (video)

Next Article

Μερικές καλές δικαιολογίες που ακούσαμε ή είπαμε, προκειμένου να μην βγούμε για ποδήλατο!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια