Giant Propel Advanced Pro 2- Πύραυλος εδάφους εδάφους!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
2014-12-27082438_zpsc1f3e338

Το Propel, από το 2013 που πρωτοκυκλοφόρησε, εξοπλισμένο με την ηλεκτρονική Shimano Ultegra Di2 ήταν από τα ποδήλατα που σίγουρα θα άφηναν εποχή. Δεν είχε να κάνει με την άψογη αεροδυναμική του, ούτε με το επίπεδο του εξοπλισμού του, αλλά με την μαγική αίσθηση κύλισης που είχε.

Το Propel δεν μοιράζεται μόνο το επιθετικό, κοντό wheelbase του αγωνιστικού TCR, αλλά το συνδυάζει μοναδικά με την ομαλότητα και την ποιότητα κύλισης του endurance Defy. Το αρνητικό με ένα πλαίσιο τόσο προσεγμένο είναι ότι παίρνει το μεγαλύτερο μερίδιο από το κόστος του ποδηλάτου. Στο επίπεδο τιμής που κινείται το Propel Advanced Pro 2 θα περιμέναμε να είναι εξοπλισμένο με την σειρά Shimano Ultegra, αλλά εδώ έχουμε την «φτηνή» -πλην όμως αξιοσέβαστη- σειρά 105.

Η νέα σειρά 105 του 2015 με τις 11 ταχύτητες είναι τόσο κοντά όμως σε απόδοση με την Ultegra που δεν θα προβληματίσει ούτε τον πιο απαιτητικό. Ο συνδυασμός 52/36 μπροστά, με την 11-πλη κασέτα 12-25 είναι αρκετά μακρύς σαν σχέσεις μετάδοσης και επιτρέπει πολύ υψηλές ταχύτητες σε τερέν με ροή. Μην σας φοβίζει όμως στις ανηφόρες, λόγο του αρκετά χαμηλού συνολικού βάρους και των πάρα πολύ καλών τροχών δίνει την αίσθηση ότι η κασέτα είναι 12-28.

2014-12-27082528_zps4d59f03f

Δεν είναι μόνο το πλαίσιο, όμως, που οδήγησε την Giant στην χρήση της σειράς 105. Οι τροχοί P-SLR 1 Aero φτιαγμένοι από την DT-Swiss, οι οποίοι είναι υβριδικοί αλουμινίου-κάρμπον με ύψος 55mm και βάρος μόλις στα 1613 γραμμάρια. Μπορεί να είναι ακριβοί, αλλά είναι απίστευτα γρήγοροι, ομαλοί, σταθεροί στους πλάγιους ανέμους και το πίσω κέντρο έχει πολλά σημεία εμπλοκής.

Τα φρένα που είναι τύπου V-style aero προσφέρουν εξαιρετικά μεγάλη δύναμη πέδησης, αλλά με ελαφρώς χειρότερη αίσθηση από τα κλασικά dual pivot φρένα. Το ποδήλατο ολοκληρώνεται με σέλα σε σωστό σχήμα, λάστιχα με αρκετό κράτημα και τιμόνι με flex όσο χρειάζεται ώστε να μην μεταφέρονται οι κραδασμοί του οδοστρώματος. Ξεχωρίζει ο ενσωματωμένος αισθητήρας μέτρησης ρυθμού (cadence sensor) που στέλνει δεδομένα μέσω ΑΝΤ+ σε οποιαδήποτε συμβατή συσκευή.

Παρά τα περιφερειακά που μπορεί να είναι χαμηλότερης κατηγορίας από ότι θα ταίριαζε σε ένα superbike, συνολικά πρόκειται για μια εξαιρετική επιλογή.

Previous Article

H enduro ομάδα της Commencal στην Νέα Ζηλανδία! (video)

Next Article

5 πόλεις που αν βρισκόσουν σε αυτές, δεν θα άφηνες το ποδήλατο σου!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια