Κεραμικοί δίσκοι, το μέλλον του φρεναρίσματος;

Author: Χωρίς σχόλια Share:
wrensports (4)

Με τρυπητή εμφάνιση και ανοδιωμένο κεντρικό τμήμα έχουν περάσει όλους τους απαραίτητους ελέγχους και είναι λίγα βήματα πριν μπουν στην μαζική παραγωγή, ενώ είναι προς το παρόν από τους πιο ελαφριούς δίσκους από κεραμικό σύνθετο αλουμίνιο.
wrensports (1)
Με πολλές συμφωνίες πρώτης τοποθέτησης, αναμένεται να παράγονται περισσότερα από 10.000 κομμάτια κάθε μήνα. Ο ιδρυτής Kevin Wren λέει πως οι δίσκοι έχουν περάσει τις πιστοποιήσεις ISO και CPSC και πως σύντομα θα είναι λιανικά διαθέσιμοι μέσω της ιστοσελίδας τους, ενώ η τιμή τους είναι ορισμένη στα 99$ ανεξαρτήτως μεγέθους. Τα διαθέσιμα μεγέθη είναι τα: 140mm, 160mm, 180mm και 203mm.

Δεν ξέρουμε αν θα τα δούμε όμως στην Ευρώπη, διότι η πιστοποίηση ΕΝ απαιτεί από τους δίσκους να φτάσουν σε μια θερμοκρασία 260 βαθμών κελσίου, θερμοκρασία που δεν μπορούν να φτάσουν οι συγκεκριμένοι δίσκοι, διότι το υλικό δεν μπορεί να αντέξει τέτοιες θερμοκρασίες. Από την άλλη όμως, οι θερμοκρασίες κατά την πιστοποίηση ΕΝ είναι βασισμένες για τους δίσκους από ανοξείδωτο ατσάλι και όχι από το κεραμικό σύνθετο αλουμινίου που είναι φτιαγμένοι αυτοί οι δίσκοι. Επίσης ο Kevin διαβεβαιώνει, πως οι συγκεκριμένοι κεραμικοί δίσκοι δεν θα φτάσουν ποτέ σε αυτές τις θερμοκρασίες, διότι λόγω κατασκευής και υλικών αποβάλλουν πολύ γρήγορα την θερμότητα.

Για να επιτευχθεί τέτοια θερμοκρασία θα πρέπει να πατάει κάποιος δυνατό φρένο από την κορυφή ενός ψηλού βουνού, αλλά πιο εύκολα θα στρεβλωθεί ο δίσκος και θα αρχίσει να κάνει φασαρία παρά να «λιώσει» λόγω των θερμοκρασιών.

Κατά τις δοκιμές πιστοποίησης κατά CPSC μετρείται η απόσταση ακινητοποίησης προς το ποσό της δύναμης που εφαρμόζεται από το υλικό τριβής και περνάνε με άνεση. Επίσης, κατά τις δοκιμές πιστοποίησης ISO, γίνεται διαλειμματική χρήση του φρένου όπου πέρασε και από εκεί με άνεση. Αυτές οι δύο πιστοποιήσεις ήταν αρκετές για την εταιρία να προχωρήσει στην παραγωγή των δίσκων και να συνάψει αρκετές συμφωνίες με τους κατασκευαστές ώστε να αποτελέσουν προϊόν πρώτης εφαρμογής (ΟΕΜ).

Εκτός από την γρηγορότερη αποβολή της θερμοκρασίας, ισχυρίζονται και μια βελτίωση του φρεναρίσματος κατά 50% στην βροχή σε σχέση με τους δίσκους που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή, ενώ σε φυσιολογικές συνθήκες δεν υπάρχει διαφορά στην πέδηση.

Το βάρος για τον δίσκο των 140mm είναι 65 γραμμάρια, ενώ για τον 180αρη μόλις στα 76 γραμμάρια.

Previous Article

Εκτός κινδύνου βρίσκεται ο Kris Boeckmans μετά το πολύωρο χειρουργείο για «επαναφορά» του προσώπου του.

Next Article

H άσχημη πτώση του Mark Cavendish στο Tour of Britain 2015! (video)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια