Έλεγχος της δύναμης των υδραυλικών δισκόφρενων από 0-100%. Το όνομά του; Outbraker.

Author: Χωρίς σχόλια Share:
outbraker (1)

Συνδέεται κατευθείαν επάνω στο σωληνάκι του φρένου, είτε απευθείας πάνω στην μανέτα, είτε σε οποιοδήποτε σημείο του σωλήνα και είναι μια βαλβίδα αποκοπής που ρυθμίζει το πόση πίεση θα στέλνεται στην δαγκάνα. Η εταιρία δεν έχει δηλώσει ακριβώς για τον τρόπο λειτουργίας του προϊόντος της, αλλά σύμφωνα με λεγόμενα, δουλεύει ως δευτερεύων κεντρικός κύλινδρος που περιορίζει την υδραυλική πίεση από το κλείσιμο μιας βαλβίδας ελέγχου σε κάποιο σημείο μεταξύ του 0% και 100%, το οποίο είναι πλήρες ρυθμιζόμενο από τον χρήστη, επιτρέποντας να βρείτε το σημείο εκείνο όπου δεν κλειδώνει το φρένο, αλλά έχετε όση δύναμη χρειάζεστε.

outbraker (5)

Μια ελατηριωτή βαλβίδα ωθείτε προς μια θύρα στο εσωτερικό των σωληνώσεων του Outbraker. Μόλις η βαλβίδα καλύψει την θύρα όπου κινείται το υγρό της μανέτας προς την δαγκάνα, το σύστημα είναι κλειστό και η πίεση παραμένει μέχρι να αφήσετε την μανέτα. Όσο σκληρά και να πατήσετε την μανέτα πέρα από αυτό το σημείο η δύναμη του φρένου δεν θα αλλάξει.

outbraker (4)

Το όριο αλλάζει με ένα ειδικό 5-πλευρο κλειδί, ενώ το σώμα του Outbraker (το μπλε κομμάτι στις φωτογραφίες) μπορεί να περιστρέφεται επιτρέποντας τον εύκαμπτο σωλήνα του φρένου να κινείται ελεύθερα με την κίνηση του ποδηλάτου ή την κίνηση της ανάρτησης. Το ειδικό 5-πλευρο κλειδί βεβαιώνει πως δεν θα μπορεί κάποιος άλλος να αλλάξει την ρύθμιση και εσείς να βρεθείτε προ εκπλήξεως.

Η σχεδίαση του έγινε για όλα τα ποδήλατα με υδραυλικά δισκόφρενα, είτε είναι ποδήλατα δρόμου, είτε ποδήλατα βουνού και συνεργάζεται το ίδιο καλά και με υγρά DOT και με mineral oil. Το βάρος του είναι μόλις στα 39g και σχεδιάστηκε κυρίως για τα μπροστά φρένα, ώστε να αποτρέπονται τα endo.

outbraker (3)

Σίγουρα η συγκεκριμένη συσκευή δεν απευθύνεται σε αναβάτες επιδόσεων, αλλά στους καθημερινούς, άμαθους αναβάτες που χρησιμοποιούν το ποδήλατο περιστασιακά και φοβούνται την δύναμη των υδραυλικών δισκοφρένων. Θα λέγαμε πως πρόκειται για μια συσκευή αντιμπλοκαρίσματος. Η προτεινόμενη ρύθμιση βρίσκεται μεταξύ 80-90%, όπου υπάρχει αρκετή δύναμη στο φρένο, αλλά χωρίς τον φόβο μπλοκαρίσματος. Βέβαια ο κάθε αναβάτης μπορεί να το ρυθμίσει στα δικά του μέτρα ώστε να νιώθει την ασφάλεια που θέλει.

Previous Article

Nέα Ultra Tacky grips από την Renthal.

Next Article

Η εξέλιξη της ποδηλασίας μέσα από τα μάτια του Darren Berrecloth. (video)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια