Στην λίστα αλλαγών της UCI βρίσκονται οι περιορισμοί βάρους και ο κανόνας 3:1.

Author: Χωρίς σχόλια Share:
ucirules (2)

Μια νέα ομάδα εργασίας συνεδρίασε στην Eurobike για πρώτη φορά για να γίνει η εκκίνηση των διαδικασιών. Με ονομασία «Αεροδυναμική και περιορισμοί βάρους» η συγκεκριμένη επιτροπή είναι υπό την αιγίδα της Παγκόσμιας Βιομηχανικής Ομοσπονδίας Αθλητικών Ειδών (World Federation of the Sporting Goods
Industry).

Από το 2000 η UCI έχει θέσει κατώτατο περιορισμό βάρους στα ποδήλατα που συμμετέχουν στις διοργανώσεις της, στα 6,8kg ακόμη και αν η τεχνολογία έχει εξελιχθεί τόσο από τότε. Η βιομηχανία, από την άλλη, πιστεύει πως αυτός ο περιορισμός, δεν αφήνει τα προϊόντα που είναι σχετικά με την ποδηλασία δρόμου να εξελιχθούν όπως θα έπρεπε.

«Δουλεύαμε για πολύ καιρό μέσα στα όρια των κανόνων και των περιορισμών ώστε να προσαρμοστούμε σε αυτούς. Ήρθε η στιγμή όμως που αυτός ο περιορισμός έχει αρχίσει να στέκεται εμπόδιο στην περαιτέρω ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων«, δήλωσε ο Jeremy Thompson της Specialized, ως ένας εκ των τριών «κεφαλιών» της νέας αυτής ομάδας εργασίας.

«Στην ποδηλατική βιομηχανία επικεντρωνόμαστε στις καινοτομίες, όσο καλύτερα είναι δυνατόν. Θα αντιμετωπίζουμε κάθε κανόνα με αυτή την σκέψη και θα πράττουμε το καλύτερο δυνατό που θα πιστεύει αυτή η ομάδα εργασίας. Εξετάζουμε από όλες τις πλευρές τι είναι καλύτερο για την βιομηχανία και τους καταναλωτές και θα παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στο πως μπορούμε να κρατήσουμε τα προϊόντα καινοτόμα«.

Τα υλικά και οι μέθοδοι κατασκευών έχουν προχωρήσει ραγδαία από το μακρινό 2000 που είχε επιβάλλει η UCI τον κανόνα -ο οποίος απευθυνόταν κυρίως στον σχεδιασμό των πλαισίων- που σημαίνει ότι οι περιορισμοί δεν δικαιολογούνται πλέον για λόγους ασφαλείας.

Δεν αποτελεί μυστικό πως οι μηχανικοί των ομάδων τοποθετούσαν ολόκληρες αλυσίδες μέσα στα παλουκόσελα των ποδηλάτων για να φτάσουν αυτά το ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος.

Από την άλλη ο κανόνας 3:1 της UCI λέει το προφανές. Μας λέει πως κάθε μέρος ενός νόμιμου UCI ποδηλάτου, πρέπει να μην είναι μακρύτερο των 3 φορών σε σχέση με την επιφάνεια του που έρχεται σε επαφή με τον αέρα, ώστε να σταματήσουν οι υπερβολικά αεροδυναμικές κατασκευές.

Ο τεχνικός διευθυντής της UCI, Mark Barfiel, λέει πως το σώμα της UCI είναι ανοικτό σε συζητήσεις με τις εταιρίες. «Είναι μία από τις προθέσεις της UCI, για περαιτέρω εξέλιξη και αλλαγή των κανόνων ώστε να επιτραπούν νέες λογικές καινοτομίες«.

Η σχέση της ποδηλατικής βιομηχανίας με την UCI έχουν ορατά βελτιωθεί από το 2013 και μετά -από την στιγμή που εκλέχθηκε ο Brian Cookson. Σκεφτείτε μόνο ότι οι πρώτοι επίσημοι αγώνες διοργανωμένοι από την UCI που επέτρεπαν την χρήση δισκοφρένων έγιναν φέτος το καλοκαίρι.

Previous Article

Taygetos MTB Marathon 2015

Next Article

H Νέα Υόρκη μέσα από τα μάτια ενός pro BMXer. (video)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια