Trek Emonda SL6- Φουλ του…αναγραμματισμού!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
2015TREK_EMONDA_SL_6_RD-10

Με το αεροδυναμικό λίφτινγκ που δέχτηκε η μέχρι τώρα ναυαρχίδα της TREK, Madone, έμενε κενή η θέση αγωνιστικού ποδηλάτου. Το Emonda ήρθε για να γεμίσει αυτή την θέση.

Trek-Emonda-SL-3-Headset-Press1-1024x768

Μπορεί να είναι αναγραμματισμός του Madone, αλλά στα γαλλικά σημαίνει και περικοπή περιττών. Αυτό μεταφράζεται πως ό,τι έξτρα υλικό διέθετε το ποδήλατο έχει φύγει. Το SL6 χρησιμοποιεί την νέα σειρά 500 OCLV κάρμπον (Optimum Compaction, Low Void Manufacturing process) για να φτάσει το βάρος των 1050 γραμμαρίων.

Trek-Emonda-SL-Headset-Press-1024x768

Η αίσθηση που σου δίνει στον δρόμο είναι παρόμοια με την αίσθηση από τις ένδοξες μέρες του Madone, όταν ήταν το ελαφρύτερο του peloton και κέρδιζε όπου και αν βρισκόταν. Η θέση οδήγησης Η2, είναι λίγο πιο ψηλά και με πιο κοντό reach σε σχέση με τα υπόλοιπα ποδήλατα αυτής της κατηγορίας είναι άνετη και επιβλητική. Όταν πέσεις στα drops μπορείς άνετα να αυξήσεις τον ρυθμό χωρίς να νιώθεις μαζεμένος, αλλά με τα χέρια στα hoods μπορείς να ποδηλατείς επικές αποστάσεις χωρίς πόνους και πιασίματα.

img_emondasl618_k20140701

Στις ανηφόρες είναι εκεί που ξεχωρίζει με την ζωντάνια του και την ελαφριά του αίσθηση. Το περίεργο είναι ότι ανεβαίνει πολύ καλύτερα από ελαφρύτερα ποδήλατα, με ελαφρύτερους τροχούς. Παρόλη την ζωντάνια που έχει στον ανήφορο, στην κατηφόρα μεταμορφώνεται σε έναν πύραυλο αέρος εδάφους με εξαιρετικό κράτημα και σταθερότητα. Το μόνο μειονέκτημα είναι το στενό του αλουμινένιο τιμόνι, που χάνει σε άνεση λόγω την αυξημένης του σκληρότητας.

maxresdfsdfsddefault Trek Emonda SL 6 (Pic: George Scott/Factory Media)

Το SL6 είναι ένα από τα καλύτερα εξοπλισμένα TREK που έχουν βγει εδώ και καιρό. Έρχεται με τη σειρά της Ultegra και τους Race τροχούς της Bontrager, που παρόλο που είναι οι πιο βασικοί της εταιρίας είναι tubeless-ready. Τα λάστιχα 23mm προσφέρουν άψογο κράτημα σε όλες τις συνθήκες και μας δείχνουν από την TREK την δουλειά που έχουν κάνει στο πλαίσιο σχετικά με την άνεση, ώστε να μην χρησιμοποιήσουν φαρδύτερα ελαστικά.

Previous Article

Enduro Days II in Pelion

Next Article

10 προτάσεις για να δοκιμάσετε μέσα στο 2015! (MTBers)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια