του Θέμη Βλυσίδη
Το τριήμερο που μας πέρασε ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας στο καλεντάρι του #EnduroGreekSeries στον Σταυρό Θεσσαλονίκης (ήταν και ο πρώτος αγώνας Enduro στην Περιοχη του Σταυρού), με πολύ καλή οργάνωση και χωρίς “παρατράγουδα”, ο αγώνας κύλησε ομαλά. Ένα μπράβο στον Haris και στα παιδιά που βοήθησαν στην κατασκευή, την οργάνωση και την διεξαγωγή του αγώνα.
Βάσει των αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν οι αναβάτες που τερμάτισαν ήταν 109 (εκ των οποίων 2 e-bikes), ενώ 2 αναβάτες εγκατέλειψαν. Δυστυχώς καμία γυναίκα δεν αγωνίστηκε, ενώ υπήρχαν και αρκετές ακυρώσεις συμμετοχών
Στο Αγωνιστικό κομμάτι τώρα, η χρονομέτρηση ήταν ίδια με της Μυτιλήνης (όπως θα είναι και για τους επόμενους αγώνες αφού είναι ιδιόκτητη) με ηλεκτρονικό τσιπάκι όπως και στο Enduro World Series. Οι τρεις ειδικές ήταν πολύ καλά χαραγμένες και σηματοδοτημένες, και μονό το Σάββατο υπήρχε Lift Service για την προπόνηση. Η οργάνωση τήρησε τον κανόνα για τους χρόνους των συνδετικών κομματιών (Liaison Stages) όπου οι αναβάτες ήταν υποχρεωμένοι να ολοκληρώσουν τις συνδετικές σε προκαθορισμένους χρόνους (έπρεπε να κάνεις check in με το τσιπάκι κατά την άφιξη στην κάθε ειδική). Η εκκίνηση δόθηκε 9:45 με 15 λεπτά καθυστέρηση βέβαια η Εκκίνηση/Τερματισμος έγιναν από την κεντρική πλατεία του Σταυρού και η αναμονή ήταν κάτω από τα δέντρα στο γρασίδι.
-Liaison 1-
Το δύσκολο κομμάτι ήταν η πρώτη συνδετική -Liaison 1- όπου έπρεπε να ανέβουμε περίπου 9,5 χλμ με μέση κλίση το 8% για να φτάσουμε στην εκκίνηση της πρώτης ειδικής -PS1-. Είχαμε δυο ώρες στη διάθεση μας να την ολοκληρώσουμε και στο 5ο χιλιόμετρο υπήρχε τροφοδοσία (νερό με ενεργειακή μπάρα) και δροσιά κάτω από τα δέντρα….
-PS1-
Η 1η Ειδική ξεκινούσε μέσα σε πυκνό δάσος με τέρμα γκάζι και 1-2 σημεία με ελαφριά ανηφορική κλίση, ενώ μετά έμπαινες σε πιο στενά κομμάτια με πολλές εναλλασσόμενες στροφές και κλίσεις χωρίς ιδιαίτερα δύσκολα τεχνικά σημεία, ήταν πολύ διασκεδαστική αλλά και απαιτητική αφού σε διάρκεια ήταν η μεγαλύτερη από όλες τις ειδικές (Ο μέσος χρόνος της ειδικής ήταν περίπου στα 8,30 λεπτά).
-Liaison 2-
Η δεύτερη συνδετική ήταν και η πιο σύντομη αλλά και κατηφορική….
-PS2-
Η 2η Ειδική ήταν και η πιο τεχνική από όλες, ξεκινούσε με κλίση σε ανοιχτό μονοπάτι, και αρκετές επίπεδες στροφές ενώ συνέχιζε σε πιο στενό, ανάμεσα από βράχους και πάνω από βραχόκηπους για να τελειώσει σε έναν παλιό διαβρωμένο χωματόδρομο με χαντάκια και πολλά χιλιόμετρα…
-Liaison 3-
Η τρίτη συνδετική ήταν και αυτή κάπως απαιτητική, αφού ένα μεγάλο κομμάτι της ήταν ανηφορικό με κλίση, ενώ είχαμε 35 λεπτά να την ολοκληρώσουμε. Αυτό που την έκανε πιο δύσκολη την η κούραση και η ζέστη αφού πλέον πλησίαζε το μεσημέρι.
-PS3-
Η τρίτη ειδική ξεκινούσε με 100 (περίπου) μέτρα ελαφριάς κλίσης ανάβαση όπου έπρεπε να τα δώσεις όλα, ενώ μετά σε έβαζε σε ένα μονοπάτι τύπου Roller Coaster, με απίστευτη ροη, στροφές με burm, step ups και drops, ένα ξύλινο Sender ενώ για τελείωμα είχε ένα rock drop (παρόμοιο με την έξοδο στις Τραβέρσες του Όρους Αιγάλεω), φυσικά υπήρχαν πολλές εναλλακτικές γραμμές και Chicken Lines.
Απλή, ωμή διασκέδαση!
Στον Τερματισμό μας περίμενε Sandwich και ΜΠΥΡΑ!
Ευχαριστούμε πολύ τους διοργανωτές που μας πρόσφεραν ακόμα ένα άψογο ποδηλατικό Διήμερο με πολύ καλή παρέα, πολύ ποδήλατο και πολύ αγωνιστική αδρεναλίνη!
Επομένη στάση για τον 3ο γύρο του Κυπέλου είναι στην Οίτη με το “Dark Forest Enduro Race” , 30/6-1/7
ΥΓ Ο αναβάτης του sela.gr Γιώργος Παλιάτσος πήρε την πολύ τιμητική 9η θέση γενικής αποδεικνύοντας πως είναι σε πολύ καλή κατάσταση κι αυτός και το Propain του!
- Tags: ews, Loggers Land, race report, σταυρός θεσσαλονίκης