Όταν η μόδα (ή μήπως αναγκαιότητα;) στο XC είναι ξεκάθαρα τα 29άρια πια, μια διάσταση τροχών που είναι μεγαλύτερη, πιο βαριά και επομένως πιο δύσκολη στην επιτάχυνση από στάση ή χαμηλή ταχύτητα, τότε γιατί να μην θέλουμε οι τροχοί μας και στο mtb να είναι ελαφριοί, να είναι κάρμπον; Παρακάτω σας παραθέτουμε μια σειρά από νέους τροχούς κάρμπον που παρουσιάστηκαν στην φετινή Eurobike!
DT Swiss XRC 1200
Oι τροχοί των Ελβετών είναι διαθέσιμοι τόσο για XC όσο και για enduro. Είναι στημένοι γύρω από τα κέντρα spline, ενώ είναι συμβατοί και με την RockShox RS-1 αν σας ενδιαφέρει. Βγαίνουν σε δυο διαστάσεις 27,5 και 29 ίντσες.
Stan’s No Tubes
Οι τροχοί Bravo υπόσχονται να είναι οικονομικοί (με ό,τι μπορεί αυτό να σημαίνει για την αγοραστική δυνατότητα του Έλληνα ποδηλάτη), έχουν κέντρα Neo και Νeo Ultimate, θα έχουν και μια σχετική ελαστικότητα και βγαίνουν φυσικά στις γνωστές διαστάσεις, 27,5 και 29 ίντσες!
Novatec
Οι 327 τροχοί είναι κυρίως τροχοί για enduro με διαστάσεις 27,5 ίντσες που ωστόσο είναι πολύ ελαφριοί! 790 γραμμάρια για τον μπροστινό και 950 γραμμάρια για τον πίσω, 31mm πάχος και ικανοί να πάρουν ακόμα και λάστιχα 2,4 ιντσών! Θα το σκεφτώ…
Rolf Prima
Με εξτρά ενίσχυση για άγριες κατηφόρες οι Alsea και Alsea XR έχουν 29mm πάχος και βγαίνουν στις γνωστές δυο διαστάσεις με τους 29άρηδες να ζυγίζουν 40 γραμμάρια περισσότερο (οι 27,5 ζυγίζουν 1415 γρ.)
Αλήθεια, η επιλογή κάρμπον τροχών θα ήταν στις τρεις πρώτες για σας αν είχατε budget για να βελτιώσετε το mtb σας;
- Tags: carbon mtb, dt swiss, wheels, κάρμπον, τροχοί