Ένα Facebook post αξίας… 300k δολαρίων και η αξία ενός ποδηλάτη ως Influencer!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
peter-sagan-roubaix-2018-podium

Η περίπτωση του Peter Sagan.

Η εικόνα είναι η εξής:

O Peter Sagan γιορτάζει την επιτυχία του πάνω στο βάθρο του πρόσφατου αγώνα Paris – Roubaix. Για τους πιο υποψιασμένους όμως την παράσταση κλέβει η μάσκα μότοκρος που είναι περασμένη στο λαιμό του.

Πρόκειται φυσικά για μία ακόμα έμμεση διαφήμιση στα πλαίσια χορηγίας.

Και αυτό δεν είναι κάτι καινούριο στον κόσμο του επαγγελματικού αθλητισμού, όπου εκτός των άλλων οι πρωταθλητές εκτελούν και χρέη “κινούμενων διαφημίσεων”.

Το καινούριο είναι ο ρόλος των social media σε αυτό το παιχνίδι και η αξία των επαγγελματιών ποδηλατών ως social media influencers.

Η εξειδικευμένη στο αθλητικό μάρκετινγκ εταιρεία Hookit προσπάθησε να απαντήσει πόσο αποδοτικές είναι λοιπόν όλες αυτές οι αναρτήσεις με… τοποθέτηση προϊόντων για λογαριασμό των εταιρειών.

Η Hookit ανέλυσε τους λογαριασμούς (Facebook, Twitter & Instagram) των Peter Sagan, Chris Froome, Richie Porte, Mark Cavendish, Jens Voigt, Taylor Phinney, Alison Tetrick, και Tiffany Cromwell, ανάμεσα σε άλλους, με τον Peter Sagan να αναδεικνύεται “νικητής”:

Peter Sagan's networth as a social media influencer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Από τον Ιανουάριο του 2017 μέχρι και τον Ιανουάριου του 2018 οι αναρτήσεις του Sagan χάρισαν στους δύο βασικούς τού χορηγούς προβολή που εκτιμάται να αξίζει 6,5 εκατομμύρια δολάρια. Ποσό που ξεπερνάει κατά 20 φορές τα 300.000 δολάρια που υπολογίζεται ότι οι αναρτήσεις του Cavendish ‘χάρισαν’ την ίδια χρονική περίοδο στην Oakley, στην Nike και την Richard Mille.

Ποιο ήταν όμως το πιο πετυχημένο post του Σλαβάκου πρωταθλητή;

Η απάντηση βρίσκεται στο παρακάτω βίντεο στο οποίο ο Sagan φαίνεται να κάνει χαβαλέ με τους διοργανωτές της διοργάνωσης “Down Under”, βοηθώντας τους να πακετάρουν ένα φουσκωτό πανό.

Με περισσότερες από μισό εκατομμύριο προβολές, το συγκεκριμένο στιγμιότυπο απέφερε περισσότερα από 300.000 δολάρια στην Specialized – τον μεγαλύτερο χορηγό του Sagan – και την εταιρεία eyewear “100%”.

Η επιτυχία μίας ανάρτησης μετριέται με βάση το engagement, τη διάδραση δηλαδή που έχουν οι φανς του εκάστοτε influencer στις αναρτήσεις του (likes, σχόλια, κοινοποιήσεις κτλ).

Ο διευθύνων σύμβουλος της Hookit, Scott Tilton, εξηγεί ότι η Spesialized ειδικά χρησιμοποιεί τεχνολογία αναγνώρισης λογοτύπων για να υπολογίσει την αξία της έκθεσης των χορηγημένων προϊόντων της σε φωτογραφίες και βίντεο του ambassador της (πόσο ευκρινές είναι το logo ή σε τι μέγεθος εμφανίζεται κάθε φορά).

Τα χρήματα, λοιπόν, είναι πολλά.

Το ερώτημα όμως παραμένει ένα: Επιδιώκουμε αθλητική αρτιότητα ή αναγνωσιμότητα στον κόσμο του αθλητισμού;

Ή πιο απλά, η αξία ενός ποδηλάτη μετριέται με τις επιδόσεις του, την προσπάθεια που καταβάλλει και αυτά που προσφέρει στο άθλημα ή με τον αριθμό των followers του;

comment about athletes as social media influencers on twitter

 

 

Previous Article

EWS- Ο Rude ήταν…αγενής στη Γαλλία!

Next Article

Από τον Ατλαντικό στη Μαύρη Θάλασσα, ένα…πετάλι δρόμος!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια