5 συμβουλές για πιο γρήγορο και αποτελεσματικό στρίψιμο με το ποδήλατο βουνού!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
corneringtechinque (2)

Μια από τις πιο δύσκολες τεχνικές όσον αφορά την ποδηλασία βουνού είναι το στρίψιμο. Το γρήγορο και αποτελεσματικό στρίψιμο, είναι αυτό που ξεχωρίζει έναν ικανό αναβάτη από έναν μέτριο. Λίγοι είναι αυτοί που κατέχουν σωστά την τεχνική και την κίνηση για το σωστό στρίψιμο με το ποδήλατου βουνού και το έχουν πετύχει μετά από πάρα πολλές ώρες προσπάθειας. Οι 5 συμβουλές για πιο γρήγορο και αποτελεσματικό στρίψιμο που ακολουθούν, θα σας βοηθήσουν -μαζί με την κατάλληλη προπόνηση- να γίνεται πιο γρήγοροι και πιο αποτελεσματικοί όταν ξεκινάνε οι στροφές στο μονοπάτι.

Τις περισσότερες φορές, δεν είναι η τεχνική που σας κρατάει πίσω, αλλά η λανθασμένη κίνηση του σώματος που βρίσκεται πίσω από την τεχνική. Όσο καλά και να γνωρίζει κάποιος την τεχνική, δεν μπορεί να την εφαρμόσει στο 100% αν το σώμα του δεν έχει την κατάλληλη ελαστικότητα ή δύναμη. Ας δούμε όμως ποιες είναι οι 5 συμβουλές για πιο γρήγορο και αποτελεσματικό στρίψιμο.

Κατεβάστε την σέλα σας και βάλτε τα πόδια σας στο μέσω των πεταλιών. Όλη η υπόθεση στο στρίψιμο είναι η κίνηση των γλουτών, γύρω από το ποδήλατο και αν η σέλα βρίσκεται ψηλά και ανάμεσα στα πόδια σας, περιορίζεται το εύρος της κίνησής σας. Μην πούμε πως αν προσπαθήσετέ να μάθετε αυτή την τεχνική με την σέλα ψηλά, το πιο πιθανό είναι να την μάθετε λανθασμένα. Επίσης, θα πρέπει να μάθετε να έχετε χαμηλά τις φτέρνες σας, για να υπάρχει περισσότερο βάρος στο εξωτερικό πετάλι και να «χαράζετε» την στροφή. Με πετάλια πλατφόρμες, αυτό είναι πιο εύκολο, καθώς από φυσικού η θέση του ποδιού είναι τέτοια ώστε οι φτέρνες να βρίσκονται χαμηλά. Στην αντίπερα όχθη, αν χρησιμοποιείτε clipless πετάλια, βεβαιωθείτε ότι τα cleat στα παπούτσια δεν είναι αρκετά μπροστά καθώς αυτό θα δυσκολέψει να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά τους γλουτούς σας.corneringtechinque (1)

Να έχετε την δυνατότητα να οδηγείτε με το «κακό» πόδι μπροστά, για να έχετε το εξωτερικό πόδι πίσω. Αυτή η κίνηση, θα σας επιτρέπει να έχετε χαμηλά την φτέρνα σας, ώστε να «χαράζετε» την στροφή καλύτερα καθώς θα υπάρχει καλύτερη υποστήριξη για την πλευρική κίνηση των γλουτών. Αν και μπορείτε να βγείτε από την στροφή ανεξαρτήτως ποδιού που είναι μπροστά, στην είσοδό της θα νιώθετε πως έχετε καλύτερη ισορροπία και μεγαλύτερη σταθερότητα αν μπορείτε να έχετε το εξωτερικό πόδι κατά το στρίψιμο πίσω.

Χρησιμοποιήστε αντίθετη πίεση για να γείρετε το ποδήλατό σας και την όρασή σας για να βγείτε από την στροφή. Όταν βρίσκεστε στην είσοδο μιας στροφής, πρέπει να γείρετε το ποδήλατό σας, πιέζοντας με το εσωτερικό χέρι, ενώ τα μάτια σας να παραμένουν προσηλωμένα στην έξοδο της στροφής καθώς ρολάρετε ομαλά. Η αντίθετη πίεση είναι πολύ βασική για να κρατήσει την πρόσφυση το ποδήλατό σας και από την στιγμή που βρίσκεστε μέσα στην στροφή, πρέπει να κοιτάται μόνο προς την έξοδο, γιατί είναι γνωστό πως το σώμα κατευθύνεται στο σημείο που κοιτάζουμε.

Τοποθετήστε κατάλληλα τους γλουτούς σας πριν από την είσοδο στην στροφή, ρίχνοντας περισσότερο βάρος στο εξωτερικό πόδι. Αν μπείτε σε μια στροφή και δεν έχετε ισορροπήσει κατάλληλα, θα «παλεύετε» μέσα στην στροφή για να βρείτε την ισορροπία σας. Μετατοπίζοντας το βάρος σας στο εξωτερικό πόδι, καθώς μπαίνετε σε μια στροφή, με τους γλουτούς προετοιμασμένους για την στροφή, θα βρείτε την ισορροπία σας πιο γρήγορα και πιο εύκολα.

Όταν αποτύχουν όλα τα υπόλοιπα, συγκεντρωθείτε μόνο στην πλευρική κίνηση των γλουτών και όχι στην κάθετη κίνηση ή να γείρετε στηριζόμενοι στους ώμους σας. Αν εκτελέσετε σωστά τις επιμέρους κινήσεις, θα νιώσετε τα πλευρά σας ένα προς ένα στο επάνω μέρος του μηρού που βρίσκεται εσωτερικά της στροφής. Οι γλουτοί είναι η κινητήριος δύναμη στις στροφές. Όταν η κίνηση των γλουτών είναι καλή, μπορείτε να στρίβετε γρήγορα και αποτελεσματικά. Αν το στρίψιμο είναι το αδύναμο σημείο σας, τότε πιθανότατα υπάρχει πρόβλημα με την κίνηση των γλουτών σας και θα πρέπει να κάνετε ασκήσεις ώστε να μεγαλώσει το εύρος κίνησης. Επίσης, συγκεντρωθείτε στην βελτίωση της κίνησης τους, ώστε να παραμένετε ισορροπημένοι στις στροφές και όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν από μόνα τους.

Previous Article

Νέα ηλεκτρική σειρά μετάδοσης από την SRAM.

Next Article

10 σημάδια ότι είσαι κολλημένος!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια