Canyon Ultimate CF EVO με βάρος κάτω των 5 κιλών! Η τιμή του όμως…. απαγορευτική!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
canyonultimatecfEVO (1)

Πριν λίγες ημέρες η Canyon, αποκάλυψε, τα Ultimate CF SLX για την ομάδα της Movistar για την συμμετοχή της στο Tour de France. Με νέο αεροδυναμικό σχεδιασμό στο ήδη στιβαρό, ελαφρύ και άνετο πλαίσιο του Ultimate. Αυτό όμως που έκλεψε την παράσταση στην παρουσίαση ήταν η ναυαρχίδα το Canyon Ultimate CF EVO.

canyonultimatecfEVO (5)

Μπορεί την τιμή του να ντρεπόμαστε ακόμη και να την δούμε, όπως και το βάρος του να είναι στα επίπεδα ενός μέτριου σετ τροχών, με δίσκους και κασέτα για χρήση downhill! Αυτό που το κάνει όμως ακόμη πιο ξεχωριστό, είναι πως σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρίας, όλα τα περιφερειακά του ποδηλάτου, μπορούν να ανταπεξέλθουν στην καθημερινή χρήση!

Το βάρος του -χωρίς πετάλια- είναι στα 4,85 κιλά, ενώ με πετάλια Speedplay, ανεβαίνει στα 5,06 κιλά.

canyonultimatecfEVO (1)

Το πλαίσιο του Ultimate CF SLX, σύμφωνα με ισχυρισμούς της εταιρίας, ζυγίζει 780 γραμμάρια και 295 γραμμάρια ζυγίζει το πιρούνι. Το πλαίσιου του Ultimate CF EVO, είναι λίγο ελαφρύτερο, στα 665 γραμμάρια για το μέγεθος Μ, ενώ το πιρούνι έρχεται στα 270 γραμμάρια, με κομμένο τον λαιμό για το πλαίσιο.

canyonultimatecfEVO (8)

Παρόλη την εξοικονόμηση βάρους, οι σχεδιαστές δεν ήθελαν να κάνουν περιορισμούς στην ακαμψία και άνεση σε σχέση με το SLX. Αυτό επιτεύχθηκε με την χρήση διαφορετικής ποιότητας ανθρακονημάτων, τα οποία όμως ήταν πολύ ακριβότερα. Τα φύλλα ανθρακονημάτων που χρησιμοποιήθηκαν, έχουν περίπου 30% περισσότερο άνθρακα, μαζί με την ταυτόχρονη χρήση άλλων ειδών ανθρακονημάτων ώστε να μην είναι πολύ εύθραυστο το πλαίσιο.

canyonultimatecfEVO (9)

Τα πιρούνια και τα τιμόνια, ελέγχονται στις εγκαταστάσεις της Canyon, με σκανάρισμα από ηλεκτρονικό τομογράφο, ώστε να υπάρχει η επιβεβαίωση ότι έχουν στρωθεί σωστά τα φύλλα και πως δεν υπάρχουν κενά και αποκολλήσεις. Αν και η διαδικασία αυτή εφαρμόζεται μόνο για τα τιμόνια και τα πιρούνια, λόγο της μοναδικότητας του συγκεκριμένου πλαισίου και το πολύ χαμηλό του βάρος, περνάει και αυτό από τον ηλεκτρονικό τομογράφο.

2016-Canyon-Ultimate-CF-Evo-road-bike-actual-weights-02

Ο σφιγκτήρας για το παλουκόσελο είναι εντελώς κρυμμένος εσωτερικά του πλαισίου, περίπου 6-7 εκατοστά χαμηλότερα από το οριζόντιο σωλήνα. Με αυτόν τον σχεδιασμό γίνεται δυνατή η χρήση μεγαλύτερου παλουκόσελου, το οποίο έχει περισσότερο φλεξ, άρα υπάρχει συνολικά μεγαλύτερη άνεση. Οι βίδες που χρησιμοποιούνται για την συγκράτηση του παλουκόσελου είναι τιτανίου, μειώνοντας το βάρος κατά 4-5 γραμμάρια σε σχέση με τις ατσάλινες, ενώ οι βίδες για το παγούρι παραμένουν αλουμινένιες.

canyonultimatecfEVO (6)

Σκοπός της εταιρίας, ήταν η κατασκευή ενός υπερ-ελαφριού ποδηλάτου δρόμου, το οποίο όμως θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στην καθημερινή χρήση και γι’ αυτό έγινε η χρήση κλασικού γραναζιού και κασέτας από την SRAM, ενώ η αλυσίδα είναι η KMC DLC Black. Η μετάδοση RED, έχει επεξεργαστεί χρωματικά ώστε να είναι συμβατή με το γενικότερο look του ποδηλάτου. Τα υπόλοιπα περιφερειακά κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος, με εξοικονόμηση βάρους όπου γίνεται, αλλά χωρίς να θυσιαστεί η αξιοπιστία τους. Οι τροχοί και το κόπκιτ είναι άκαμπτα και άνετα. Θα μπορούσε να πέσει λίγο ακόμη το βάρος αν χρησιμοποιούταν εξωτικές λύσεις, αλλά τότε θα θυσιαζόταν η αξιοπιστία.

canyonultimatecfEVO (4)

Η εσωτερική καλωδίωση βοηθάει την αεροδυναμική, αν και προσθέτει μερικά γραμμάρια.

Άλλα περιφερειακά του ποδηλάτου:

Σέλα Tune 79 γραμμάρια.
Βραχίωνες THM Clavicula 275 γραμμάρια (χωρίς βίδες και γρανάζια).
Κεραμική μεσαία τριβή 60 γραμμάρια.
Οι τροχοί έχουν κεραμικά ρουλμάν για να εξοικονομήσουν 6 γραμμάρια.
Τα λάστιχα είναι μια ειδική έκδοση των Continental Podium TT με ελαφρώς λιγότερη γόμα, με βάρος 200 γραμμάρια, ανά λάστιχο. Αυτό μειώνει την διάρκεια ζωής τους κατά 35%, αλλά δεν επηρεάζει την αντίσταση τους στα αγκάθια.
Το τιμόνι και ο λαιμός από την Canyon έχουν βάρη 196 γραμμάρια και 150 γραμμάρια, αντίστοιχα.

canyonultimatecfEVO (4)

Αν και τα περιφερειακά της Canyon (παλουκόσελο, λαιμός, τιμόνι) δεν είναι τα ελαφρύτερα της αγοράς και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν πιο ελαφριά για περαιτέρω μείωση του βάρους, προτιμήθηκαν αυτά για να διατηρηθεί η άνεση και η αξιοπιστία.

Η τιμή του θα είναι στα 13,000€ και οι προπαραγγελίες ξεκινάνε το Φθινόπωρο, ενώ τα πρώτα ποδήλατα, αναμένεται να παραδοθούν στους κατόχους τους τον Φεβρουάριο του 2016.

Previous Article

Οι ημερήσιες ανάγκες σε υγρά-νερό, ηλεκτρολύτες, ισοτονικά!

Next Article

Freestyle με ποδήλατο δρόμου! (video)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια