Πριν από μερικά χρόνια όλοι οι τροχοί των ποδηλάτων βουνού χρησιμοποιούσαν σαμπρέλες, τώρα οι περισσότεροι είναι χωρίς σαμπρέλα -tubeless-, ενώ στο προσκήνιο έρχονται πλέον τα πρόσθετα για tubeless τα οποία υπόσχονται προστασία του τροχού από στραβώματα κατά τα μεγάλα χτυπήματα, όπως και προστασία των ελαστικών από σκασίματα -pinch flats.
Ένα από τα τελευταία τέτοια πρόσθετα που παρουσιάστηκαν, είναι το CushCore. Παρά το γεγονός πως μοιάζει με τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν στην αγορά, η εταιρία λέει πως το συγκεκριμένο προσφέρει περισσότερα από απλή προστασία του τροχού και του ελαστικού. Λένε πως προσφέρει μερική απόσβεση κραδασμών.
Το κύριο συστατικό του CushCore είναι ένα ειδικά κατασκευασμένο αφρώδες ένθετο το οποίο τοποθετείται εσωτερικά του ελαστικού. Είναι σχεδιασμένο για στεφάνια με εσωτερικό πλάτος από 23mm-33mm και το κεντρικό του μέρος είναι σχεδιασμένο να κάθεται στο μεσαίο κανάλι που έχουν τα στεφάνια των τροχών. Προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο για ελαστικά με πλάτος από 2,1-2,5 αλλά σύντομα αναμένεται να κυκλοφορήσει και έκδοση για plus ελαστικά.
Ένα από τα πλεονεκτήματα του CushCore είναι η μείωση του όγκου αέρα στο μισό, υποστηρίζοντας τα πλαϊνά του ελαστικού από την εσωτερική μεριά. Αυτό υποθετικά επιτρέπει την χρήση χαμηλότερων πιέσεων, διατηρώντας παράλληλα την απαραίτητη στήριξη των πλαϊνών του ελαστικού. Η προτεινόμενη πίεση είναι 5psi χαμηλότερη από αυτή που χρησιμοποιείτε και από εκεί μπορεί να γίνει καλύτερη ρύθμιση. Το πρόσθετο αφρώδες υλικό βοηθάει στην μείωση των κραδασμών, ενώ προστατεύει το στεφάνι και το ελαστικό κατά τα δυνατά και βίαια χτυπήματα. Σύμφωνα με τις δοκιμές που έχουν γίνει, το σύστημα προσφέρει μείωση μέχρι και 50% στις κάθετες προσκρούσεις, ενώ μειώνει μέχρι και 77% τους πλευρικούς κραδασμούς και 58% τους διαμήκεις.
Το αφρώδες υλικό είναι συμβατό με όλα τα υγρά για tubeless, χωρίς να απορροφάει μέρος του υγρού με το πέρασμα του χρόνου.
Το τελευταίο κομμάτι που συμπληρώνει το παζλ του CushCore, είναι οι ειδικά σχεδιασμένες βαλβίδες αέρα, οι οποίες επιτρέπουν την πλήρωση του ελαστικού με αέρα. Λόγω της σχεδίασης του συστήματος, οι συμβατικές βαλβίδες δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθώς δεν θα είναι δυνατή η πλήρωση με αέρα. Οι βαλβίδες που έρχονται μαζί με το σύστημα έχουν την οπή για τον αέρα στο πλάι και όχι στην επάνω μεριά.