Scott Solace 20

Author: Χωρίς σχόλια Share:
Scott-Sol20-14-1000d

Το Scott Solace 20 είναι σχεδιασμένο σαν αθλητικό ποδήλατο, με πιο όρθια θέση οδήγησης σε αντίθεση με τα αγωνιστικά Addict, Foil και CR1 αλλά το κοντό του wheelbase του προσδίδει αίσθηση ηρεμίας.

Το πλαίσιο είναι πολύ ελαφρύ ανεξαρτήτως κατηγορίας ποδηλάτου, στα 950gr και το πιρούνι στα 380gr που συμβάλλουν και τα δύο στο πολύ χαμηλό συνολικό βάρος, το οποίο ανέρχεται στα 7,66kg.

Οι τροχοί Syncros RP2.0 -εταιρία που ανήκει στην Scott- είναι νέας σχεδίασης, πιο φαρδιοί και με πολύ λίγες ακτίνες (18 μπροστά, 24 πίσω) με κέντρα της DT Swiss. Το χαμηλό τους βάρος, σε συνδυασμό με τα ελαφριά πατήματα (11-32Τ κασέτα) κάνουν το ποδήλατο ιδανικό για ανηφόρες.

scott-solace

Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό, που προσδίδει στο ποδήλατο τον χαρακτηρισμό αθλητικό, είναι η άνεση. Η Scott δούλεψε πολύ και με την τοποθέτηση της θέσης του αναβάτη αλλά και με λεπτομερή δουλειά στο πλαίσιο. Τα seatstays με διάμετρο σχεδόν μολυβιού, δεν είναι μόνο πολύ εύκαμπτα -μπορείς να τα λυγίσεις πιάνοντάς τα μαζί για περίπου έναν πόντο- αλλά δεν έχουν και γέφυρα φρένου. Το πίσω φρένο έχει τοποθετηθεί κάτω από την μεσαία τριβή, κάνοντας το πίσω μέρος του ποδηλάτου να έχει απίστευτη αίσθηση ομαλότητας. Σε αυτό συμβάλλουν και το λεπτό κάρμπον παλουκόσελο, αλλά και τα φαρδιά λάστιχα των 25mm.

Δυστυχώς όμως, δεν είναι το ίδιο άνετο και μπροστά. Η head angle στις 73,3 μοίρες, με το πολύ άκαμπτο πιρούνι, έχουν καταπληκτική κατευθυντικότητα και στρίβει πολύ σταθερά, αλλά το μειονέκτημα είναι ότι περνάνε κραδασμοί από τον δρόμο στον αναβάτη.

4-IMG_5035

Η μετάδοση της Ultegra είναι όπως την γνωρίζουμε, με ακαριαίες και ήσυχες αλλαγές, ενώ τα καινούρια φρένα της σειράς έχουν πολύ καλή αίσθηση και πάρα πολύ δύναμη. Ειδικότερα, το πίσω φρένο είναι ένα από τα καλύτερα αυτού του τύπου, χωρίς να χάνει την ευθυγράμμισή του. Βέβαια σε μερικές περιπτώσεις δυνατών sprint μπορεί να υπάρξει κάποια τριβή από το φρένο στον τροχό, αλλά αυτό οφείλεται στο εύκαμπτο πίσω μέρος και στους εύκαμπτους τροχούς.

Το κράτημα είναι πολύ καλύτερο από ότι θα περίμενε κάποιος λόγο της θέσης του αναβάτη, ουδέτερο και ακριβές στις υψηλές ταχύτητες, αλλά με την αντίθεση του πίσω μαλακού μέρους και του μπροστά που περνάνε όλοι οι κραδασμοί γίνεται κουραστικό.

Scott_Solace_hidden_brake

Απευθύνεται σε κάποιον που θέλει ένα ποδήλατο να απολαμβάνει τις βόλτες του ξεκούραστα και με την αλλαγή ενός τιμονιού σε κάρμπον, θα μειωθούν κατά μεγάλο ποσοστό και οι δονήσεις που προέρχονται από τον δρόμο.

Previous Article

Είναι τρελοί οι Ιάπωνες! Νοικοκυρά με MTB τρέχει να προλάβει τις προσφορές! (video)

Next Article

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια