Η UCI ξεκινά δοκιμές για δισκόφρενα σε επαγγελματικά πελοτόν το καλοκαίρι.

Author: 1 σχόλιο Share:
hydraulic-disc-brake-road-cyclocross-tim-cannard-cxm_2092_1

Η UCI και η WFSGI (World Federation of the Sporting Goods Industry) ανακοίνωσαν ότι θα ξεκινήσουν οι δοκιμές αυτή τη σεζόν για την χρήση των δισκοφρένων σε κατηγορίες επαγγελματικών αγώνων δρόμου, μετά από σειρές διαβουλεύσεων με διάφορους άμεσα ενδιαφερόμενους φορείς, ώστε να είναι έτοιμο το νέο σύστημα για να ενταχθεί, στο μέλλον, στις επαγγελματικές ομάδες.

Υπήρξαν ανησυχίες για αναβάτες που θα χρησιμοποιούσαν διαφορετικού τύπου φρένα στο ίδιο πελοτόν, αλλά ή UCI, ανακοίνωσε πως όλες οι ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν δισκόφρενα στα ποδήλατά τους, σε δύο αγώνες της επιλογής τους κατά την διάρκεια του Αυγούστου και του Σεπτεμβρίου.

soc2011-volagi-luscio-disc-brake-road-bike12

Οι δοκιμές θα συνεχιστούν και το 2016 σε όλα τα επαγγλεματικά event της UCI, με την UCI να λέει πως αν οι εμπειρίες είναι ικανοποιητικές, τότε τα δισκόφρενα θα εισαχθούν και επίσημα στο UCI World Tour 2017. Απώτερος στόχος είναι να εισαχθούν δισκόφρενα σε όλα τα επίπεδα της ποδηλασίας δρόμου και όχι μόνο στις επαγγελματικές κατηγορίες.

Ο πρόεδρος της UCI, Brian Cookson δηλώνει σχετικά: «Αν και τα δισκόφρενα χρησιμοποιούνται για πάνω από δέκα χρόνια στην ποδηλασία βουνού και τα τελευταία δύο χρόνια χρησιμοποιούνται και στο cyclo-cross, η ένταξη τους στην ποδηλασία δρόμου πρέπει να μελετηθεί προσεκτικά, σε συνεργασία με όλους όσους αφορά άμεσα. Αυτοί είναι, οι αναβάτες, οι ομάδες τους και οι κατασκευαστές. Αυτή είναι και η επιθυμία της UCI, η ενθάρρυνση για νέα προϊόντα και καινοτομίες, ώστε η ποδηλασία δρόμου να συνεχίσει να είναι ελκυστική για τους θεατές, τους αναβάτες αλλά και για τα κανάλια.»

20121202-FS8A2858

Οι περισσότεροι από τους κορυφαίους κατασκευαστές ποδηλάτων και ανταλλακτικών, έχουν εξελίξει και ξεκινήσει να πουλάνε δισκόφρενα και πλαίσια ειδικά για την χρήση αυτών. Αρκετοί στον χώρο του ποδηλάτου βλέπουν τα δισκόφρενα ως τρόπο αυξημένης ασφάλειας και κύριας αλλαγής στον σχεδιασμό των πλαισίων ώστε να δώσουν μια ώθηση (στις πωλήσεις θα πούμε εμείς) στην ποδηλασία δρόμου.

Από την μεριά της η WFSGI, μέσω του γενικού γραμματέα Robbert de Kock σημειώνει: «Η απόφαση αυτή θα βοηθήσει περαιτέρω την εξέλιξη και θα παρουσιάσει νέες δυνατότητες στην ποδηλατική βιομηχανία, όπως και ότι θα αυξήσει τις επιδόσεις των αναβατών. Υπάρχουν ακόμη μικρορυθμίσεις που πρέπει να γίνουν στις παραμέτρους της διαδικασίας, αλλά είναι πολύ συναρπαστικό που πάρθηκε αυτή η απόφαση από την UCI. Σύντομα θα αντιμετωπιστούν και τα υπόλοιπα ανοικτά θέματα, όπως η ουδέτερη υποστήριξη των αγώνων, αλλά και το πρωτόκολλο της UCI με τις ομάδες.

Previous Article

Σπαστό ποδήλατο, σε μέγεθος ομπρέλας; (video)

Next Article

SkyCycle, ποδηλατικό τρενάκι λούνα παρκ! (video)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια