Υδραυλικά δισκόφρενα που δουλεύουν με νερό; Ιδού τα BrakeForceOne H₂O!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
brakeforceone h2o ydraylika diskofrena (6)

Η BrakeForceOne μια εταιρία που εδρεύει στην νότια Βαυαρία, στην Γερμανία πριν λίγο καιρό παρουσίασε υδραυλικά δισκόφρενα που δουλεύουν με νερό! Με όνομα BFO H2O το χαρακτηριστικό τους είναι αυτό που περιγράφεται και στο όνομά τους. Η χρήση νερού, αντί είτε mineral oil, είτε brake fluid για την λειτουργία τους. Τρελά και ευφυή ταυτόχρονα, ήρθαν σαν μια ακόμη επιλογή φρένων.

brakeforceone h2o ydraylika diskofrena (1) brakeforceone h2o ydraylika diskofrena (8)

Σε απάντηση προς τους επικριτές τους, η ομάδα της BrakeForceOne υπερασπίζεται την χρήση νερού αντί για κάποιου λαδιού ως εξής: «Το νερό έχει υψηλότερο ρυθμό μεταφοράς της θερμότητας, όπως επίσης, διαστέλλεται λιγότερο κάτω από θερμότητα, το οποίο χαρακτηριστικό κάνει τα φρένα πιο ανθεκτικά στις θερμοκρασίες. Επιπλέον, το υγρό των φρένων δεν χρειάζεται αντικατάσταση και είναι πιο φιλικό προς το περιβάλλον από τα λάδια. Επίσης, δεν επηρεάζεται η λειτουργία του, κατά τους χειμερινούς μήνες, καθώς υπάρχει μια προσθήκη της τάξεως 20% γλυκόλης».

Ο νέος σχεδιασμός της δαγκάνας, κάνει το BFO H2O πολύ πιο σταθερό με σχεδόν διπλάσια ακαμψία, από τον προκάτοχό του. Επίσης, λύθηκε και το θέμα με το απροσδιόριστο σημείο επαφής του προηγούμενου μοντέλου και η αίσθηση πλέον είναι αυτή που πρέπει. Το αποτέλεσμα είναι μια μανέτα πολύ ευαίσθητη αλλά παράλληλα ένα φρένο πάρα πολύ δυνατό.

brakeforceone h2o ydraylika diskofrena (7) brakeforceone h2o ydraylika diskofrena (4)

Μία ακόμη καινοτομία στον σχεδιασμό τους, είναι πως το καλώδιο του φρένου είναι συνδεδεμένο με έναν «ταχυσύνδεσμο» επιτρέποντας την αφαίρεσή του, χωρίς εργαλεία. Κόψτε το καλώδιο στο μήκος που θέλετε και ξανά-κουμπώστε το καλώδιο στην δαγκάνα. Ο ίδιος σχεδιασμός υπάρχει και στις μανέτες, οπότε η ρύθμιση του μήκους του καλωδίου μπορεί να γίνει από οποιαδήποτε μεριά. Επίσης, έχει μειωθεί και η διάμετρος των καλωδίων κατά 1mm (από 5mm, στα 4mm) οπότε η τοποθέτηση των καλωδίων στον σκελετό να είναι πιο εύκολη υπόθεση.

Οποιαδήποτε διαφωνία που σχετίζεται με την χρήση του νερού ως υγρού για φρένο και την χαμηλή θερμοκρασία βρασμού του, έχει λυθεί, καθώς μετά από εκτεταμένες δοκιμές της εταιρίας στις Άλπεις, δεν υπήρξαν σημάδια βρασμού του νερού. Αυτό οφείλεται στην προσθήκη της γλυκόλης στο μείγμα καθώς είχε πρωτίστως γίνει θέμα, το πάγωμα του νερού, στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Τέλος, οι εσωτερικές επιφάνειες στην δαγκάνα και την μανέτα έχουν υποστεί ειδική επεξεργασία ώστε να μην οξειδώνονται από το νερό.

brakeforceone h2o ydraylika diskofrena (3) brakeforceone h2o ydraylika diskofrena (2)

Για να συνοψίσουμε, τα πλεονεκτήματα για τα υδραυλικά δισκόφρενα που δουλεύουν με νερό είναι:

  • Το νερό είναι διαθέσιμο παντού, σε αντίθεση με τα ειδικά υγρά φρένων άλλων εταιριών. Επίσης, η γλυκόλη είναι πολύ εύκολο να την προμηθευτεί κάποιος από οποιοδήποτε έμπορο που φέρει ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
  • Υψηλή δύναμη πέδησης.
  • Πιο ευδιάκριτο σημείο πίεσης.
  • Πολύ καλύτερη αίσθηση.
  • Η μανέτα χρειάζεται μικρότερη δύναμη για να λειτουργήσει, άρα πιο ξεκούραστα χέρια, πιο διασκεδαστικά κατεβάσματα.

Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή τους, καθώς για δύο φρένα φτάνει τα 594€, ποσό που είναι σχεδόν διπλάσιο από τις υπόλοιπες προτάσεις της αγοράς. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε την ιστοσελίδα της BrakeForceOne.

Previous Article

Μερικές καλές δικαιολογίες που ακούσαμε ή είπαμε, προκειμένου να μην βγούμε για ποδήλατο!

Next Article

Μερικά από τα πιο επικίνδυνα, τρομακτικά και εκτεθειμένα μονοπάτια του πλανήτη! (4 video)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια