MilKit, η λύση σε όλα τα προβλήματα των tubeless; (video)

Author: Χωρίς σχόλια Share:
Milkit-tubeless-sealant-measuring-device-mountain-bike-2

Αν έχετε ποδήλατο βουνού και θα χαρακτηρίζατε τον εαυτό σας ότι ασχολείται λίγο παραπάνω από το φυσιολογικό, τότε λογικά θα γνωρίζετε τι είναι τα tubeless. Θα έχετε ακούσει, θα έχετε δει πως γίνεται η μετατροπή. Αν δεν γνωρίζετε, μπορείτε να κοιτάξετε εδώτι είναι το tubeless– αλλά και εδώ –πως να κάνω μετατροπή σε tubeless.

Milkit-tubeless-sealant-measuring-device-mountain-bike-1

Βεβαίως, πέρα από όλα αυτά, υπάρχουν και κάποιες λεπτομέρειες που τις περισσότερες φορές τσαντίζουν και ενοχλούν. Μερικές από αυτές είναι η τοποθέτηση του sealant σε ελαστικό το οποίο είναι ήδη ζανταρισμένο, χωρίς κάποια ένδειξη της ποσότητας sealant που υπάρχει μέσα… Αν από την άλλη πούμε να βγάλουμε το core της βαλβίδας και να προσθέσουμε από εκεί sealnant, τότε μπορεί να μπλοκαριστεί η βαλβίδα και να δυσκολεύει το φούσκωμα του ελαστικού. Φυσικά, επειδή έχουμε καλή στεγανωποίηση, δεν θέλουμε να ξεζαντάρουμε το ελαστικό.

11188351_1587564754862490_8703715173354892332_n

Με αυτές τις λεπτομέρειες πιάστηκαν ο μηχανικός Pius Kobler και ο επιχειρηματίας Sven Rizzotti και σκέφτηκαν μια καλύτερη λύση. Σε μια περίπτωση ανάγκης, μετά από «λάστιχο» που έπαθε ο Pius σε ένα απομονωμένο μονοπάτι, σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να φτιάξει κάτι ώστε να βλέπει πόσο sealant έχει μέσα στο λάστιχο. Σαν αποτέλεσμα, μια νέα βαλβίδα σχεδιάστηκε, η οποία θα μπορούσε να αλλάξει τα tubeless, σε σχέση με τις μέχρι τώρα εμπειρίες.

milKit-compact-pkg

Στην γαλλική -presta- βαλβίδα, η μεγαλύτερη βελτίωση που έγινε είναι η νέα σχεδίαση, στην μεριά που είναι εσωτερικά του τροχού, η οποία είναι σαν αντεπίστροφη βαλβίδα. Με την τοποθέτηση του ειδικού σωλήνα, ανοίγει αυτή η διαμόρφωση και μπορείτε να βάλετε sealant, αλλά όταν αφαιρείτε την σύριγγα, τότε κλείνει η διαμόρφωση ώστε να μην φραγεί το εσωτερικό της βαλβίδας. Το core της βαλβίδας, έχει μια προέκταση η οποία περνάει από αυτή την διαμόρφωση για να είναι δυνατή η μέτρηση της πίεσης του ελαστικού.

Για να χρησιμοποιήσετε την σύριγγα που έρχεται μαζί ώστε να προσθέσετε sealant, σύμφωνα με την MilKit θα πρέπει να φουσκώσετε το ελαστικό στα 20psi και έπειτα να αφαιρέσετε το core της βαλβίδας. Η διαμόρφωση στο εσωτερικό της βαλβίδας θα κρατήσει την πίεση του αέρα ώστε να μπορέσετε να προσθέσετε υγρό. Σε περίπτωση που θέλετε να τσεκάρετε πόσο υγρό υπάρχει μέσα στο λάστιχο, τότε με τον ίδιο τρόπο, αλλά με άδεια σύριγγα, θα βγει το υγρό από το ελαστικό λόγο της πίεσης. Η όλη διαδικασία, μπορεί να γίνει χωρίς να χρειαστεί να ξεζανταριστεί το ελαστικό, να χαθεί πίεση, ή να κολλήσει η βαλβίδα από το sealant.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε στην καμπάνια στο Indiegogo

Previous Article

Ποδηλατικό κουδούνι που σφυρίζει!

Next Article

Ζελατίνη, η νέα «υπερτροφή»!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια