Νέα ελαστικά με γόμα 4C από την Vittoria!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
vittoria4C (2)

Μια συνηθισμένη συζήτηση στις βόλτες των «μαουντενάδων» είναι η γόμα των ελαστικών. Πόσο μαλακή, πόσο γρήγορα ή αργά φθείρεται, αν γλιστράει στις πέτρες και τις ρίζες, αν «βεντουζάρει» στο χώμα και άλλα παρόμοια.

Η Vittoria, μια εταιρία με μακρά παράδοση στον χώρο του ελαστικού στα ποδήλατα δρόμου, μεγαλώνει την γκάμα της με την βελτιωμένη σειρά ελαστικών για τα ποδήλατα βουνού. Για το σκοπό αυτό έχουν επενδύσει σε μια νέα μηχανή εξώθησης στο εργοστάσιο κατασκευής ελαστικών την Ταϊλάνδη. Η μηχανή με μήκος σχεδόν 100 μέτρα δεν ήταν φτηνή, αλλά επιτρέπει την παραγωγή ελαστικών που έχουν τέσσερις διαφορετικές στρώσεις καουτσούκ-ελαστικού (δηλαδή, τέσσερις ξεχωριστές γόμες).

vittoria4C (4)

Η ιδέα, ως προς την κατασκευή ελαστικών με πολλαπλές στρώσεις από διαφορετικές γόμες δεν είναι καινούρια αλλά αυτή την στιγμή οι περισσότεροι κατασκευαστές ελαστικών χρησιμοποιούν μέχρι 3 στρώσεις. Η σκληρή γόμα μπαίνει κάτω και έπειτα δύο διαφορετικής σκληρότητας γόμες μπαίνουν από πάνω με την πιο μαλακή να βρίσκεται στα πλαϊνά τακούνια του ελαστικού -για καλύτερη πρόσφυση στις στροφές- ενώ η ελαφρώς σκληρότερη στα κεντρικά τακούνια -για να έχει μεγαλύτερη αντοχή και διάρκεια ζωής.

Τώρα εύλογα κάποιος θα αναρωτηθεί ποια μπορεί να είναι τα πλεονεκτήματα ενός ελαστικού με γόμα 4C. Με την καινούρια μηχανή η Vittoria μπορεί να επιλέξει τις καταλληλότερες γόμες για την βάση και την επιφάνεια των πλάγιων τακουνιών, όπως επίσης και για τα κεντρικά τακούνια. Αυτό τους επιτρέπει ελεγχόμενη συμπεριφορά του ελαστικού στο μονοπάτι. Για παράδειγμα, σκληρότερα πλαϊνά τακούνια με πιο μαλακή γόμα στην επιφάνεια μπορεί να προσφέρει πρόσφυση και καλύτερη υποστήριξη στις στροφές ενώ μια πιο μαλακή γόμα στην βάση με ένα ανθεκτικό εξωτερικό στρώμα στα κεντρικά τακούνια μπορεί να βελτιώσει την πρόσφυση κατά το φρενάρισμα χωρίς όμως να θυσιάσει την ανθεκτικότητα.

vittoria4C (1)

Για να μπορεί να επιτύχει τον συνδυασμό τεσσάρων διαφορετικών στρωμάτων καουτσούκ, χρησιμοποιεί στο μίγμα του ελαστικού Γραφένιο. Το Γραφένιο είναι ένα πολύ λεπτό φύλλο άνθρακα όπου σύμφωνα με την Vittoria, βελτιώνει την ταχύτητα κύλισης, την πρόσφυση και μειώνει την πιθανότητα σκισίματος και ξηλώματος των τακουνιών. Μπορούμε να πούμε ότι πρόκειται για αρκετά εντυπωσιακές δηλώσεις.

Τα Vittoria Mezcal και Morsa θα είναι τα πρώτα μοντέλα διαθέσιμα με την νέα 4C γόμα. Το Mezcal απευθύνεται στους Cross-country αναβάτες. Έχει χαμηλό προφίλ και σχεδιασμό πέλματος στοχευμένο στην ευκολία κύλισης. Θα υπάρχουν εκδόσεις 27,5″ και 29″ με πλάτη 2,1 ή 2,25. Το Morsa είναι πιο επιθετικό ελαστικό προσανατολισμένο στο Enduro και Downhill πάλι σε διαστάσεις 27,5″ και 29″ με πλάτη 2,3 ή 2,5.

Previous Article

Δύο από τα πιο εκτεθειμένα και επικίνδυνα μονοπάτια που θα δείτε αυτή την εβδομάδα! (video)

Next Article

Liv Avow Advance – Ποδήλατο τριάθλου ειδικά σχεδιασμένο για γυναίκες.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια