Raleigh Militis Race- Full επίθεση

Author: Χωρίς σχόλια Share:
$_86

Μετά από χρόνια μελαγχολίας στην χαμηλή κατηγορία ποδηλάτων, η Raleigh, μας παρουσιάζει κάτι που θυμίζει τις δόξες της από το παρελθόν, από τότε που τα ποδήλατά της κυριαρχούσαν στο πελοτόν! Η τελευταία έκδοση του Militis βασίστηκε σε όσα ζητούσαν οι αθλητές της επαγγελματικής ομάδας Raleigh-GAC. Ελαφρύτερο, σκληρότερο αλλά και πιο άνετο για να αντέχει τις κακουχίες των αγώνων.

$_86 (1)

Το πλαίσιο του Race είναι ίδιο ακριβώς με το πλαίσιο που χρησιμοποιεί η ομάδα στους αγώνες. Στα 880 γραμμάρια είναι ένα από τα ελαφρύτερα στην κατηγορία τιμής του. Με το επίσης πανάλαφρο πιρούνι της Raleigh, το C6, με 11-πλη μετάδοση Sram Force και την Elite έκδοση των Rollen το συνολικό βάρος του ποδηλάτου δεν ξεπερνάει τα 7,28 κιλά! Επίσης, είναι ‘αδιάντροπα’ επιθετικό. Με κλασσικές αγωνιστικές γωνίες (73,5 μοίρες head-angle, 73 μοίρες Seat tube-angle) με κοντό wheelbase και heat-tube είναι ένα ποδήλατο σχεδιασμένο για υψηλές ταχύτητες. Το γρανάζωμα είναι έτοιμο για αγώνες με 53-39 μπροστά και κασέτα 11-26.

4-IMG_2049

Η άμεση απόκριση στο στρίψιμο και η ασύγκριτη ακαμψία του το κάνουν πολύ σταθερό και προβλέψιμο. Μπορεί να μην είναι μαλακό και ξεκούραστο σαν κάποια endurance ποδήλατα, αλλά για ένα καθαρά αγωνιστικό είναι παραπάνω από άνετο. Ο κατήφορος και οι γρήγορες στροφές είναι το σημείο που ξεχωρίζει, ενώ στο ανήφορο λόγω των πολύ ελαφριών τροχών δεν μένει πίσω.

RaleighMilitisCompTopTube2

Το αλουμινένιο copkit είναι ένα σημείο που έγινε οικονομία για να κρατηθεί η συνολική τιμή χαμηλά. Πλαίσιο 880 γραμμαρίων και τροχοί 1570 γραμμαρίων δεν φτιάχνονται φτηνά. Οι κραδασμοί που περνάνε στα χέρια είναι αρκετοί. Η φαρδιά και πλατιά σέλα της Fizik και το κάρμπον παλουκόσελο, αντιθέτως είναι κάτι παραπάνω από άνετα.

Το μεγάλο γρανάζωμα δεν είναι για όλους και πιθανόν οι τροχοί να χρειάζονται συστηματική συντήρηση ώστε να παραμένουν ίσιοι. Εν κατακλείδι η Raleigh επέστρεψε με ένα ποδήλατο που είναι αντάξιο της ιστορίας της.

Previous Article

Τέλος σεζόν για τον Fabian Cancellara.

Next Article

Commuting στην παγωμένη Φιλανδία! (video)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια