Η εταιρία σπαστών ποδηλάτων, Brompton πρόσφατα ξεκίνησε το #MyUnseenCity, μια παγκόσμια προσπάθεια όπου ζητάει από χρήστες του Instagram να ανεβάσουν βίντεο, με μέρη της πόλης τους, τα οποία είναι προσβάσιμα μόνο με ποδήλατο και όχι κάποιο άλλο όχημα. Η κίνηση αυτή δημιουργήθηκε για την αρχή διάθεσης του Brompton Black Edition, ένα σπαστό ποδήλατο περιορισμένης διάθεσης, όπου θα φτιαχτούν μόνο 5000 κομμάτια και ο διαγωνισμός αντλεί την έμπνευσή του από τις στιγμές που μπορεί κάποιος να ζήσει μόνο επάνω στην σέλα.
Ένα δίλεπτο βίντεο, έμπνευση προς τους χρήστες για να τραβήξουν τα δικά τους βίντεο, δημοσιεύτηκε, όπου στο οποίο, οι αναβάτες ξεδιπλώνουν τα Brompton τους και ποδηλατούν στις πόλεις τους, όπου οι ακτίνες και τα ανακλαστικά τους ρούχα φωτίζονται από το φεγγάρι και τα φώτα της πόλης. Διασχίζουν σταθμούς του μετρό, αλάνες και εγκαταλελειμμένα κτήρια αλλά και κανάλια, καθώς διπλωτά τα ποδήλατά τους, μπορούν με άνεση να μπουν στα καραβάκια.
Τα βίντεο που θα υποβάλλουν οι χρήστες, θα πρέπει να έχουν μέγιστη διάρκεια τα 15 δευτερόλεπτα και θα πρέπει να δημοσιευτούν στο Instagram με το hashtag #MyUnseenCity. Τα 10 βίντεο με τα περισσότερα likes θα παρουσιαστούν σε ένα πάνελ κριτών μερικοί από τους οποίους θα είναι ο Guy Ritchie (Lock, Stock and Two Smoking Barrels), o παραγωγός Lionel Wigram (Harry Potter, Sherlock Holmes) ο υπεύθυνος της Warner Brothers U.K. Josh Berger και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Brompton Will Butler-Adams.
Ο νικητής θα κερδίσει ένα Σαββατοκύριακο στο Λονδίνο, είσοδο στο Brompton World Championships (Ιούλιος 2016) και φυσικά, ένα Brompton Black Edition -το οποίο θα λάβουν και δύο ακόμη τυχεροί του διαγωνισμού, πράγμα πολύ δελεαστικό ώστε να βγείτε να τραβήξετε τα δικά σας βίντεο!
Είμαστε σίγουροι, πως υπάρχουν πολλά μέρη στην χώρα μας, στα οποία η πρόσβαση γίνεται μόνο με το ποδήλατο, απλά εσείς θα πρέπει να τα αποτυπώσετε σε ένα όμορφο βίντεο! Έτοιμοι;