Για να λυθεί το πρόβλημα μόλυνσης του Μιλάνου, οι πολίτες θα πληρώνονται για να ποδηλατούν προς την εργασία τους!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
cycling milan commute (2)

Οι κάτοικοι στο Μιλάνο της Ιταλίας, θα μπορούσαν να πληρώνονται για να χρησιμοποιούν το ποδήλατο ως καθημερινό μέσο μετακίνησης για την εργασία τους για να βοηθήσουν στη καταπολέμηση του προβλήματος της ρύπανσης.

Το Μιλάνο, μεταξύ άλλων πόλεων της Ιταλίας, έχει σημειώσει επικίνδυνα επίπεδα ρύπανσης και η κυβέρνηση διέθεσε €35 εκατομμύρια για να χρηματοδοτήσει βιώσιμες λύσεις κινητικότητας, όπως η ποδηλασία.

Στην πόλη ήδη έχουν σχεδιάσει ένα σύστημα κοινής χρήσης ποδηλάτων, αλλά ο σύμβουλος για την κινητικότητα, Pierfrancesco Maran, πιστεύει ότι το Μιλάνο θα πρέπει να υιοθετήσει το γαλλικό παράδειγμα, όπου χιλιάδες εργαζόμενοι πληρώθηκαν 25 σεντ για κάθε χιλιόμετρο που κάλυψαν για να εργαστούν.


Δείτε επίσης: Επίδομα για όσους Γάλλους ποδηλατούν από και προς την εργασία τους.


Αυτή την στιγμή, η μικρή πόλη Massarosa στην Τοσκάνη, είναι το πρώτο μέρος όπου η ιδέα έχει λάβει σάρκα και οστά, με περίπου 50 άτομα να συμμετέχουν, σύμφωνα με την Guardian, αν και ο αριθμός των ατόμων στο Μιλάνο θα πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερος.

Φυσικά, δεν λείπουν κι εκείνοι που λένε ότι η πόλη πρέπει να επενδύσει σε καλύτερες υποδομές ποδηλασίας, αν θέλει να προσελκύσει περισσότερους ποδηλάτες.

«Αν δεν παρέχεται ένα ασφαλές περιβάλλον για ποδηλασία, μόνο μια πολύ μικρή ομάδα ατόμων θα ενδιαφερθεί», δήλωσε ο Ralph Buehler, αναπληρωτής καθηγητής στις αστικές υποθέσεις και σχεδιασμό στο πανεπιστήμιο Virginia Tech. «Η ιδέα να πληρώνουν τους ανθρώπους, από μόνη της δεν θα μπορέσει να φέρει τόσο καλά αποτελέσματα, επειδή δεν θα αγγίξει το τμήμα του πληθυσμού που είναι «ενθουσιώδες αλλά σκεφτικό/ανήσυχο».

commuting milan pollution 2

Άλλα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι λίγοι άνθρωποι χρησιμοποιούν το ποδήλατο για να μετακινηθούν προς την εργασία τους επειδή τους εξοικονομεί χρήματα, με μόνο 6% των κατοίκων της Κοπεγχάγης να το αναφέρουν ως λόγο. 56% είπε ότι το έκανε επειδή ήταν ταχύτερη και ευκολότερη μετακίνηση, σύμφωνα με τα στοιχεία από Copenhagenize Design Company και το 19% το κάνει για τα οφέλη της άσκησης.

Μόνο το 1% των κατοίκων είναι αυτοί οι οποίοι αφήνουν το αυτοκίνητό τους για να μην επιβαρύνουν το περιβάλλον καθώς η ρύπανση δημιουργεί ένα ανεπιθύμητο περιβάλλον σε μια πόλη, το οποίο δεν ενθαρρύνει τους ανθρώπους να περνούν αρκετό χρόνο σε εξωτερικούς χώρους.

Το σύστημα Pay-to-bike είναι πολύ ωραία ιδέα, αλλά αν η ατμόσφαιρα της πόλης είναι φορτωμένη με τοξικές εκπομπές, το να προτρέπεις τον κόσμο να βγει και να κάνει ποδήλατο είναι λίγο γελοίο.

Previous Article

7 λόγοι για να καβαλάτε hardtail!

Next Article

O Βασιλιάς του Instagram, Dan Bilzerian, έβαλε στοίχημα 600,000$ πως μπορεί να ποδηλατίσει 300 μίλια σε λιγότερο από 48 ώρες!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια