Orange Five Pro

Author: Χωρίς σχόλια Share:
Five-Pro-3Q-2015-v2-093

Από πέρυσι το all time classic ποδήλατο Orange Five, φοράει πλέον 650Β τροχούς. Αυτό όμως, δεν το έκανε να χάσει τον απλό του χαρακτήρα, την γοητευτική αμεσότητα στις αντιδράσεις παρά μόν0 πρόσθεσε ομαλότητα και ταχύτητα. Πιθανόν βέβαια να μην είναι το ίδιο άκαμπτο, αλλά ας δούμε αναλυτικά τι συμβαίνει με αυτό…

Φτιαγμένο από συγκολλημένους μονοκόμματους σωλήνες αλουμινίου τύπου Reynolds και αυτό το Orange είναι κομμάτι της νοοτροπίας «αν κάτι δεν έχει χαλάσει, μην το πειράζεις». Συνεχίζει να προσφέρει βιδωτή εξωτερική μεσαία τριβή και IS-mount για το πίσω φρένο. Το πίσω dropout είναι μεγάλο σε πάχος, με άξονα 142Χ12mm, εσωτερική καλωδίωση για το dropper post και συνεχίζει να προσφέρει εσωτερική καλωδίωση για το πίσω φρένο, αλλά και για το πίσω σασμάν μιας και ας μην ξεχνάμε ότι ήταν από τις πρώτες εταιρίες που είχαν παρουσιάσει τις εσωτερικές καλωδιώσεις.

5EC7309A-3708-447D-9F72-3969225FD0B2_zpshszcp4l1

Όταν είναι να παραγγείλετε το ποδήλατο, υπάρχουν 12 επιλογές χρωμάτων για να διαλέξετε (με την μαύρη, κόκκινη και άσπρη βαφή να είναι δωρεάν, ενώ οι υπόλοιπες χρεώνονται, σαν τα αυτοκίνητα ένα πράγμα) και σας δίνεται η δυνατότητα να βάλετε και Hope Seatpost clamp. Δυνατότητα αναβάθμισης υπάρχει και για τις αναρτήσεις.

Η βασική έκδοση του ποδηλάτου έρχεται με 32-αρι πηρούνι (το οποίο είναι πολύ μικρό για κάποιον που θα ασχοληθεί σοβαρά με το all-mountain enduro και προτείνεται η αλλαγή του σε κάτι πιο στιβαρό όπως για παράδειγμα το RockShox Pike). Οι τροχοί που έρχεται το ποδήλατο είναι εξαιρετικοί με κέντρα Hope και στεφάνια Mavic XM319 (αν και ίσως να είναι στενά για μερικούς), ενώ η μετάδοση είναι μια μίξη Shimano SLX και XT η οποία δεν θα προβληματίσει και τον πιο αδύναμο αναβάτη με τον διπλό δίσκο μπροστά 24-32Τ. Τα φρένα είναι τα πανίσχυρα ΧΤ, ενώ το copkit έρχεται όλο από τη RaceFace. Μια ακόμη αναβάθμιση είναι το Reverb Stealth που είναι πολύ χρήσιμο και δεν περιλαμβάνεται στο βασικό πακέτο.

IMG-20131025-00346

Η επιθετική headangle και τα κοντά chainstays κάνουν το Five πολύ επιθετικό. Είναι εκπληκτικό το πως κυλάει μέσα στα berms και όταν αρχίζουν τα λάστιχα να γλιστράνε, το seattube που είναι στις 73,5 μοίρες, ρίχνει αρκετό βάρος μπροστά, ώστε να ξεκινάει το πίσω ελαστικό να γλιστράει πρώτο.

Ο σχεδιασμός single-pivot της πίσω ανάρτησης δίνει πρωτόγνωρη αίσθηση για το που βρίσκεται κάθε φορά ο πίσω τροχός σε σχέση με το έδαφος. Πατήστε με δύναμη και θα νιώσετε την αλυσίδα να τεντώνει και ο πίσω τροχός να κολλάει στο έδαφος. Χαλαρώστε τα πόδια σας και θα φάει κάθε ανωμαλία που θα παρουσιαστεί στον δρόμο. Το αρνητικό βέβαια, είναι όταν χρειάζεστε να φρενάρετε ή να κάνετε πετάλι επάνω σε ανωμαλίες όλοι οι κραδασμοί μεταφέρονται στην ανάρτηση την οποία αναγκάζει σε «κλείδωμα» με αποτέλεσμα ο πίσω τροχός να αρχίσει να χοροπηδάει. Αυτό βέβαια αν το συνηθίσετε θα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε υπέρ σας, αλλά όπως και να το κάνουμε δεν είναι το ίδιο ομαλό όπως ο σχεδιασμός του Devinci.

xlarge_DSC_0673

Ο επανασχεδιασμός του pivot point και η τοποθέτηση της πίσω ανάρτησης το κάνουν πολύ φιλικό στο πετάλι σε σχέση με τις παλαιότερες γενιές. Οι 650Β τροχοί, σίγουρα έχουν διαφορά στην κύλιση στο κακοτράχαλο τερέν, σε σχέση με τους 26″. Η πίσω ανάρτηση παρά τον νέο σχεδιασμό συνεχίζει να έχει αρκετό bobbing. Η αίσθηση όμως που δίνει στο κατέβασμα είναι ότι πρόκειται για ένα πάρα πολύ γρήγορο ποδήλατο, αλλά αυτό δεν μεταφράζεται και σε χαμηλούς χρόνους. Γενικά απευθύνεται στον αναβάτη ο οποίος θέλει το ποδήλατο για κακομεταχείριση. Σε αυτόν που δεν θέλει να κάθεται κάθε μήνα και να συντηρεί τους συνδέσμους του ποδηλάτου.

Previous Article

Ποδήλατο,περιορισμένης παραγωγής, από την BMW!

Next Article

Ποδηλατικό επαγγελματικό κουστούμι; Ευχαριστώ, δεν θα ψωνίσω!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια