Santa Cruz Bronson Carbon R AM

Author: Δεν υπάρχουν Σχόλια Share:

Το Santa Cruz Bronson Carbon R AM είναι λίγο ακριβότερο από το σκέτο πλαίσιο Bronson Carbon CC.

Η διαφορά του απλού Carbon πλαισίου με το Carbon CC, είναι στην χαμηλότερη ποιότητα κάρμπον που χρησιμοποιείται στο ίδιο εργοστάσιο παραγωγής. Λόγω της χαμηλότερης ποιότητας, πρέπει να τοποθετηθεί περισσότερο υλικό για να πετύχουν ίδια χαρακτηριστικά με το ακριβότερο μοντέλο. Τα καλούπια είναι ακριβώς ίδια και η μόνη διαφορά είναι στις στρώσεις και στην ποιότητα του υλικού. Η διαφορά του βάρους είναι στα 250-280gr που πάλι το κάνουν ένα από τα πιο ελαφριά πλαίσια αυτής της κατηγορίας (150mm). Άλλη διαφορά είναι οι σύνδεσμοι, που εδώ είναι αλουμινένιοι και όχι κάρμπον, αλλά έχουν ακριβώς ίδιο σχεδιασμό και διατηρούν τα σημεία γρασαρίσματος και την εύκολη συντήρηση.

IMG_2395_zps954bd339

Η πιο φτηνή έκδοση έρχεται με την RockShox Sector, που αν και έχει 32mm καλάμια δεν προβληματίζει. Η πίσω ανάρτηση είναι Evolution Series από την Fox και δουλεύει υποδειγματικά. Τα λάστιχα tubeless ready από την Maxxis ξεχωρίζουν με το κράτημα και την απορρόφηση των μικρών κραδασμών. Οι τροχοί που είναι μια μίξη στεφανιών WTB με SRAM κέντρα, είναι ανθεκτικοί και δεν θα προβληματίσουν στην επιθετική οδήγηση. Το copkit από την RaceFace είναι όπως θα το περίμενε κάποιος για ένα ποδήλατο τέτοιας κατηγορίας, με φαρδύ τιμόνι και κοντό λαιμό. Τα φρένα Shimano Deore, παρόλο που φαίνεται να είναι χαμηλής σειράς εντυπωσιάζουν με την αποτελεσματικότητά τους.

Όλα τα VPP ποδήλατα, ποτέ δεν δίνουν καλή αίσθηση όταν δουλεύεται ο μικρός δίσκος μπροστά, οπότε σε συνάρτηση με το χαμηλό βάρος του ποδηλάτου, δεν είναι κακή ιδέα η μετατροπή μετάδοση 1Χ.

Με βάρος λιγότερο από 14 κιλά (13,58kg) και ένα πολύ γρήγορο πίσω λάστιχο όπως το Ardent αποτελεί ένα πάρα πολύ γρήγορο ποδήλατο. Από τις πρώτες κιόλας πεταλιές γίνεται αισθητή η ακαμψία του πλαισίου και οι ισχυρισμοί της Santa Cruz ότι δεν έγιναν εκπτώσεις στην ποιότητα. Όπως είναι φυσικό ο VPP σχεδιασμός της ανάρτησης σκληραίνει κατά το δυνατό πεταλάρισμα με αποτέλεσμα να εκτοξεύεται το ποδήλατο, είτε είναι κατά το sprint είτε κατά το τεχνικό ανηφορικό τερέν. Η Sector είναι αρκετά στιβαρή για την κατασκευή της με μεγάλη ακρίβεια στο στρίψιμο και καλή απορρόφηση των ανωμαλιών. Το ποδήλατο έχει πολύ παιχνιδιάρικη γεωμετρία και σε αναγκάζει να πιέζεις στις στροφές και σε κάθε εμπόδιο που παρουσιάζεται στο μονοπάτι. Όταν βρίσκεται σε berms, jumps και ρίζες είναι στο στοιχείο του και σε κάνει να πηγαίνεις με περισσότερη ταχύτητα από όσο αντέχεις! Με λίγα λόγια σε αναγκάζει να το οδηγάς, σαν ένα μεγάλο BMX.

scbronsoncarbonc3_26153497

Σαν κοντό και άκαμπτο ποδήλατο που είναι, μεταφέρει κραδασμούς από το έδαφος στις μεγάλες ταχύτητες και στις παρατεταμένες στροφές και θέλει συνεχή προσοχή σε τέτοιες συνθήκες. To σύστημα VPP διατηρεί την ταχύτητα πάνω από ανωμαλίες, εφόσον δεν πεταλάρει ο αναβάτης. Οι νέες ρυθμίσεις του αμορτισέρ σε συνεργασία FOX-Santa Cruz, το έκαναν να κρατιέται πιο ψηλά στην διαδρομή και να μην χάνει μέρος της μεσαίας διαδρομής. Βέβαια, χρειάζεται προσεκτική ρύθμιση με τον αέρα ώστε να μην τρώει την διαδρομή πολύ εύκολα, αλλά και να μην είναι πολύ σκληρή.

Απευθύνεται σε κάποιον που θέλει ένα ποδήλατο που μπορεί να το πηγαίνει παντού. Θέλει επιθετική οδήγηση για να αποδόσει τα μέγιστα, αλλά πάντα θα αφήνει ένα χαμόγελο στον αναβάτη του.

Previous Article

Halfbike 2! Το δες; Κόλλησες…(video)

Next Article

10 εργαλεία που δεν θα πρέπει να λείπουν από την εργαλειοθήκη σας!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια