Το Specialized S-Works Demo του Aaron Gwin!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
World_Cup_Fort_William_2015_A4A9078

Όταν η συζήτηση έρχεται σχετικά με τα ποδήλατα που καβαλάνε οι επαγγελματίες αναβάτες του Παγκοσμίου Κυπέλλου Downhill, το Specialized S-Works Demo του Aaron Gwin, είναι ένα από τα πρώτα που μας έρχονται στον νου. Ένα από τα πιο περίπλοκα και όμορφα ποδήλατα που θα συναντήσει κανείς στους αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Στον πρώτο γύρο του παγκοσμίου κυπέλλου στο Lourdes, της Γαλλίας, ο Gwin, κατέκτησε την πρώτη θέση του βάθρου παρόλο που είχε μια πτώση στα προκριματικά και έπρεπε να ξεκινήσει από τους πρώτους αναβάτες την ημέρα του αγώνα.

gwinbike (10)

Σε αντίθεση με πολλούς επαγγελματίες αναβάτες, δεν έχει ειδικό ποδήλατο για τους αγώνες, αλλά πραγματοποιεί στο ίδιο ποδήλατο και τις προπονήσεις του, ώστε να είναι σίγουρος ότι το ποδήλατο δουλεύει όσο πιο καλά είναι δυνατόν.

Οι διαφορές από το μοντέλο παραγωγής ξεκινάνε από τον σύνδεσμο της ανάρτησης, ο οποίος είναι κατασκευασμένος σε CNC και προσφέρει ελαφρώς διαφορετικό συντελεστή στο μοχλικό. Η Specialized Racing Τeam, πειραματίζεται με πρωτότυπα μέρη για να προσπαθήσει να βοηθήσει τους αναβάτες της να πηγαίνουν πιο γρήγορα και για περαιτέρω βελτίωση των μοντέλων παραγωγής.

gwinbike (8)

Ο μηχανικός του Aaron Gwin λέει: «Απλά δοκιμάζουμε κάτι ελαφρώς διαφορετικό. Πάντα δοκιμάζουμε κάτι διαφορετικό. Η γεωμετρία του πλαισίου που τρέχει ο Aaron, είναι ίδια με του μοντέλου παραγωγής, απλά έχει μερικές διαφορές στις διαδικασίες στρωσίματος του κάρμπον«.

gwinbike (9)

Στο πίσω μέρος υπάρχει μια κασέτα 7 ταχυτήτων, μέρος της μετάδοσης SRAM X0 DH. Οι αναβάτες αυτού του επιπέδου τεχνικής και δύναμης, πηγαίνουν πάρα πολύ γρήγορα οπότε οι πιο ελαφριές ταχύτητες είναι απλά πρόσθετο βάρος.

gwinbike (6)

Στο μπροστά μέρος της μετάδοσης, το γρανάζι είναι το καινούριο Renthal 1XR, με ειδικό προφίλ δοντιών που βοηθάει να κρατείται η αλυσίδα στην θέσης, δουλειά την οποία ενισχύει και το chain guide LG1+ από την e*thirteen.

gwinbike (7)

Το συνολικό βάρος του ποδηλάτου, χωρίς να υστερεί σε αξιοπιστία σε κάποιον τομέα είναι 15,4 κιλά.

Ο Gwin είναι μέρος του προγράμματος RAD της Fox Racing Shox και σαν αποτέλεσμα οι αναρτήσεις είναι ειδικά προσαρμοσμένες στις επιλογές του. Η μπροστά ανάρτηση είναι η Fox Factory Series 40 Float, ενώ στην πίσω ανάρτηση γίνονται αλλαγές αναλόγως της διαδρομής μεταξύ των αναρτήσεων αέρα FLOAT X2 ή λαδιού DHX2. Μετά από αρκετές δοκιμές και του αέρα και του ελατηρίου, είναι ευχαριστημένος που η ανάρτηση αέρα έχει ίδια αίσθηση με το ελατήριο και σε συνδυασμό με το χαμηλό της βάρος γίνεται η πρώτη επιλογή. Όσον αφορά την συντήρηση των αναρτήσεων αυτή την αναλαμβάνει η Fox, η οποία αναφέρει ότι φέτος, σε σύγκριση με περασμένες σεζόν, ο Aaron δουλεύει αρκετά πιο μαλακές τις αναρτήσεις.

gwinbike (5)

Τα φρένα είναι ένας τομέας που ο Gwin έχει ιδιαίτερη αδυναμία, με τα 4-πίστονα Avid Code με μεταλλικά τακάκια να καλύπτουν τις ανάγκες του μεγαλόσωμου αναβάτη.

gwinbike (4)

Στο cockpit, το ειδικά σχεδιασμένο τιμόνι Renthal Fatbar Carbon με πλάτος 785mm, είναι 5 mm πιο φαρδύ από το τιμόνι παραγωγής και ο Aaron το έχει στριμμένο αρκετά πίσω -μια αλλαγή που έκανε αυτή την σεζόν- καθώς περνάει πολλές ώρες με την enduro μηχανή του και με αυτόν τον τρόπο βοηθάται να προσαρμοστεί πιο εύκολα στο ποδήλατο.

gwinbike (3)

Ενδιαφέρον προκαλεί πως ο Aaron δεν πραγματοποιεί ιδιαίτερες αλλαγές στο ποδήλατό του κατά την διάρκεια της σεζόν, παρά μόνο για μερικά χαρακτηριστικά σημεία των διαδρομών. Μπορεί να μαλακώσουν λίγο τις αναρτήσεις, ή να βγάλουν λίγη πίεση από τα ελαστικά. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι μπορεί να παρατηρεί τις αλλαγές στο ποδήλατό του εύκολα και να ζητάει αλλαγή των πιέσεων των ελαστικών έστω και για μισό PSI.

Previous Article

Διαγωνισμός Thessbike: Κάνε τη βόλτα σου στην παραλία της Θεσσαλονίκης!

Next Article

Ποδηλατικός μεσαίωνας για τα γυναικεία Grand Tour.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια