Με το αεροδυναμικό λίφτινγκ που δέχτηκε η μέχρι τώρα ναυαρχίδα της TREK, Madone, έμενε κενή η θέση αγωνιστικού ποδηλάτου. Το Emonda ήρθε για να γεμίσει αυτή την θέση.
Μπορεί να είναι αναγραμματισμός του Madone, αλλά στα γαλλικά σημαίνει και περικοπή περιττών. Αυτό μεταφράζεται πως ό,τι έξτρα υλικό διέθετε το ποδήλατο έχει φύγει. Το SL6 χρησιμοποιεί την νέα σειρά 500 OCLV κάρμπον (Optimum Compaction, Low Void Manufacturing process) για να φτάσει το βάρος των 1050 γραμμαρίων.
Η αίσθηση που σου δίνει στον δρόμο είναι παρόμοια με την αίσθηση από τις ένδοξες μέρες του Madone, όταν ήταν το ελαφρύτερο του peloton και κέρδιζε όπου και αν βρισκόταν. Η θέση οδήγησης Η2, είναι λίγο πιο ψηλά και με πιο κοντό reach σε σχέση με τα υπόλοιπα ποδήλατα αυτής της κατηγορίας είναι άνετη και επιβλητική. Όταν πέσεις στα drops μπορείς άνετα να αυξήσεις τον ρυθμό χωρίς να νιώθεις μαζεμένος, αλλά με τα χέρια στα hoods μπορείς να ποδηλατείς επικές αποστάσεις χωρίς πόνους και πιασίματα.
Στις ανηφόρες είναι εκεί που ξεχωρίζει με την ζωντάνια του και την ελαφριά του αίσθηση. Το περίεργο είναι ότι ανεβαίνει πολύ καλύτερα από ελαφρύτερα ποδήλατα, με ελαφρύτερους τροχούς. Παρόλη την ζωντάνια που έχει στον ανήφορο, στην κατηφόρα μεταμορφώνεται σε έναν πύραυλο αέρος εδάφους με εξαιρετικό κράτημα και σταθερότητα. Το μόνο μειονέκτημα είναι το στενό του αλουμινένιο τιμόνι, που χάνει σε άνεση λόγω την αυξημένης του σκληρότητας.
Το SL6 είναι ένα από τα καλύτερα εξοπλισμένα TREK που έχουν βγει εδώ και καιρό. Έρχεται με τη σειρά της Ultegra και τους Race τροχούς της Bontrager, που παρόλο που είναι οι πιο βασικοί της εταιρίας είναι tubeless-ready. Τα λάστιχα 23mm προσφέρουν άψογο κράτημα σε όλες τις συνθήκες και μας δείχνουν από την TREK την δουλειά που έχουν κάνει στο πλαίσιο σχετικά με την άνεση, ώστε να μην χρησιμοποιήσουν φαρδύτερα ελαστικά.
- Tags: emonda, sl6, trek, κούρσα, ποδήλατο δρόμου