X-Fusion Revel X, ένα upside-down πιρούνι!

Author: Χωρίς σχόλια Share:
XFUSIONREVELX (6)

Αρκετός ντόρος είχε δημιουργηθεί γύρω από το συγκεκριμένο πιρούνι πριν 2 χρόνια όταν είχε γίνει η πρώτη του εμφάνιση. Περιορισμένης παραγωγής, με χρυσή ανοδίωση και πολύ ακριβό απευθυνόταν μόνο σε αναβάτες που έψαχναν κάτι να ξεχωρίζει στην αγορά, κάτι μοναδικό. Από ότι φαίνεται, εκείνη η πρώτη παρτίδα των Revel X αποτελούσαν μέρος μιας δοκιμαστικής περιόδου, ένας τρόπος της X-Fusion να ελέγχει την αγορά για να προσδιορίσει την πιθανή κινητικότητα για ένα τέτοιο προϊόν, πριν προβεί σε μαζική παραγωγή.

Η Revel X είναι το αποκορύφωμα όσων έμαθαν στην X-Fusion από την πρώτη φουρνιά Revel, με νέα εσωτερικά, με τα εξωτερικά χειριστήρια να είναι άριστα φινιρισμένα και το πιο σημαντικό με χαμηλότερη τιμή! Επίσης το χρώμα είναι λιγότερο φανταχτερό, αλλά αν είχατε αγαπήσει το χρυσό και είσαστε τύπος του φαίνεστε θα κυκλοφορήσει και σε εκείνο το χρώμα, αλλά σε περιορισμένη ποσότητα.

XFUSIONREVELX (4)

Χαρακτηριστικά:

Χρήση: Trail / Enduro
Ελατήριο αέρος
Απόσβεση Roughcut
34mm καλάμια αλουμινίου
Ρυθμιζόμενο rebound, High και Low Compression
Διαδρομή μέχρι 160mm για τα μοντέλα 27,5, ενώ μέχρι 140mm για τα 29ρια
Χρώματα μαύρο και χρυσό (περιορισμένη παραγωγή)
Διαθεσιμότητα τέλη Ιανουαρίου 2016
Τιμή που ανακοινώθηκε: 1000€.

Η κατασκευή.

Για αυξηθεί η στιβαρότητα προς το torsional flex (ένα από τα χαρακτηριστικά προβλήματα των upside-down αναρτήσεων), η Χ-Fusion κάνει χρήση δύο αυλακώσεων σε κάθε καλάμι, παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούνται στα dropper posts ώστε να αποτραπεί η περιστροφή τους. Ισχυρίζονται πως πρόκειται για ένα από τα πιο άκαμπτα πιρούνια της αγοράς, αν όχι το πιο άκαμπτο. Ο περαστός άξονας των 20mm προσθέτει περισσότερη ακαμψία από ότι ένας άξονας 15mm ενώ η χρήση tapered steerer αυξάνει περισσότερο την ακαμψία. Αυτό που είναι άξιο αναφοράς είναι πως αναλόγως του μοντέλου -27,5 / 29- γίνεται και χρήση διαφορετικού crown ώστε τα 29″ να έχουν 51mm offset, ενώ τα 27,5″ να έχουν 46mm offset. Το βάρος είναι μόλις πάνω από τα 2 κιλά (2.041 γραμμάρια).

XFUSIONREVELX (2)

Απόσβεση.

Το Revel X βασίζεται στον νέο αποσβεστήρα της X-Fusion, Roughcut ένα στεγανό σύστημα φυσιγγίου με ένα διογκώμενο θάλαμο από πλαστικό για να χειρίζεται το λάδι που εκτοπίζεται κατά την συμπίεση του αμορτισέρ. Με ανεξάρτητες ρυθμίσεις High και Low Compression μέσω δύο διαφορετικών επιλογέων στην επάνω μεριά του πιρουνιού, ενώ η ρύθμιση της επαναφοράς (rebound) γίνεται από την κάτω μεριά του πιρουνιού.

XFUSIONREVELX (1)

Στην αριστερή μεριά του Revel X βρίσκεται το ελατήριο αέρος με μια βαλβίδα στην κορυφή όπου γίνεται η ρύθμιση της πίεσης. Σε αντίθεση με την πρώτη έκδοση του Revel δεν υπάρχει βαλβίδα στο κάτω μέρος του πηρουνιού για να ρυθμίζεται η αντίσταση που θα έχει το πηρούνι στο τέρμα της διαδρομής του. Όσοι χρειαστεί να κάνουν το πιρούνι πιο προοδευτικό (να μην τερματίζει εύκολα) μπορούν να προσθέσουν λάδι στον θάλαμο του αέρα για να μειωθεί ο όγκος του αέρα. (κάτι το οποίο δεν είναι τόσο εύκολο όσο τα bottomless tokens στις Fox / RockShox).

Previous Article

Ποιο είδος ποδηλασίας είναι πιο δύσκολο; Το ποδήλατο δρόμου ή το ποδήλατο βουνού; (video)

Next Article

Πως -δίκαια- βγήκε ο Peter Sagan Παγκόσμιος Πρωταθλητής! (video)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια