Υδραυλικά δισκόφρενα: Formula C1

Author: Χωρίς σχόλια Share:
formulac1 (3)

Η ιταλική εταιρία Formula, εδώ και πολλά χρόνια σχεδιάσει και παράγει φρένα υψηλής ποιότητα για μηχανές και ποδήλατα βουνού. Ποτέ δεν μένει στον ίδιο σχεδιασμό για καιρό. Το νέο φρένο Formula C1 είναι το πιο προσιτό -οικονομικά- και έχει μια τελείως νέα σχεδίαση.

Το σωληνάκι φεύγει από την επάνω εσωτερικό άκρο του σώματος, αφήνοντας την δεξαμενή σε μια ξεχωριστή «μύτη». Αντί το κύριο πιστόνι να κατασκευαστεί μέσα στο σώμα, στεγάζεται σε ένα ξεχωριστό δοχείο, από το οποίο έγινε πιο εύκολη η κατασκευή, αλλά και η συντήρηση του φρένου. Επίσης, έχει μειωθεί η ελάχιστη διαδρομή της μανέτας, ώστε να είναι πιο κατάλληλα για αναβάτες με κοντύτερα δάκτυλα. Παρόλα αυτά όμως, τα τακάκια συνεχίσουν να πιάνουν πολύ νωρίς στην διαδρομή της μανέτας, πράγμα το οποίο δεν ταιριάζει σε όλους τους αναβάτες.

formulac1

Πολύ δυνατά, σχεδόν ισάξια με επιλογές τετραπίστονα μοντέλα, αλλά δεν δείχνουν την δύναμή τους στο μονοπάτι. Ο δίσκος 180mm συνίσταται για πιο επιθετικούς αναβάτες. Η δύναμη έρχεται ομαλά, με την μαλακή μανέτα και την προβλέψιμη προοδευτικότητα, η οποία θα εκτιμηθεί σε υγρές συνθήκες.

formulac1 (2)

Η εκτεταμένη σχεδίαση του ρεζερβουάρ, ταιριάζει με τα shifter και τα χειριστήρια των dropper posts, αλλά υπάρχει και αντάπτορας για συνδυάζεται με χειριστήρια από την SRAM. Ή αυξημένη απόσταση των τακακιών κάνει την ρύθμισή τους πιο εύκολη, αλλά εξακολουθούν να «ουρλιάζουν» αν η ευθυγράμμιση του δίσκου με τα τακάκια δεν είναι άψογη. Κατά τα άλλα, το βάρος τους είναι πολύ χαμηλό για την τιμή τους και είναι μια πολύ ελαφριά επιλογή φρένων.

formulac1(4)

Προτείνονται για χρήση Cross-country, trail, all mountain, λόγο του ελαφριού τους βάρους, αλλά η δύναμή τους δεν τα κάνει να ξεχωρίζουν.

Previous Article

Συμβουλές διατροφής για αθλητές και όχι μόνο!

Next Article

Ζαφείρης Βολικάκης- Ένας πρωταθλητής πάνω στη sela!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια