Η επαγγελματική ομάδα της Νοτίου Αφρικής, MTN-Qhubeka p/b Samsung άλλαξε χορηγούς ποδηλάτων από την προηγούμενη σεζόν και από την TREK πήγε στην Cervelo. Μάλιστα ξεκίνησαν πολύ καλά με τον Steve Cumings να κερδίζει τη δεύτερη διαδρομή στον πρόσφατο αγώνα του Mallorca Challenge.
Η ομάδα λέει πως θα χρησιμοποιήσει τα καινούρια Cervelo S5 Aero, σαν κύρια ποδήλατα για τις περισσότερες διαδρομές, με το R5 να είναι το ποδήλατο προπόνησης, ενώ το Ρ5 το ποδήλατο για τις διαδρομές χρονομέτρου. Τα ποδήλατα είναι εξοπλισμένα με groupset Shimano Dura-Ace Di2, 3T λαιμούς, τιμόνια και παλουκόσελα, ενώ οι τροχοί είναι από την ENVE και τα γρανάζια της μετάδοσης από την ROTOR. Παρακάτω είναι το ποδήλατο του Edvald Boasson Hagen, οποίος ήρθε από την Team Sky. Η ομάδα πριν την αλλαγή σπόνσορα έτρεχε με TREK, Zipp τροχούς και μεταδόσεις της SRAM, οπότε πρόκειται για ριζική αλλαγή.
Η καναδέζικη Cervelo, είναι κορυφαία επιλογή για αρκετές επαγγελματικές ομάδες, όπως η CSC, η Garmin-Sharp και η ιδιόκτητη TestTeam, με την Garmin-Sharp να αλλάζει χορηγό αυτή την χρονιά, οπότε η εταιρία είχε μείνει χωρίς να χορηγεί κάποια WorldTour ομάδα.
Έτσι, κατά την διάρκεια του χειμώνα, υπέγραψε μια συμφωνία με την δημοφιλή ομάδα MTN-Qhubeka p/b Samsung για να την προμηθεύει με ποδήλατα από το 2015 και μετά. Δεν στάθηκαν όμως μόνο εκεί. Εκτός από το να δίνει τα ποδήλατα, θα βγουν ποδήλατα-ρέπλικες της ομάδας και θα κάνουν δωρεές στο ίδρυμα Qhubeka Foundation για κάθε ρέπλικα ποδηλάτου που θα πωλείται.
“Η Cervelo, πάντα ήταν συνώνυμη με τις υψηλότερες αγωνιστικές αποδόσεις“, λέει ο επικεφαλής της ομάδας Douglas Ryder. “Η νέα ομάδα θα είναι ανταγωνιστική στην παγκόσμια σκηνή, καθώς η Cervelo, έχει ήδη κερδίσει τα πάντα από παγκόσμια πρωταθλήματα, σε κλασικές πλακόστρωτες διαδρομές όπως το Paris-Roubaix και το Tour de France. Οπότε, ποιος καλύτερος υπάρχει για να δώσει την ευκαιρία στους αναβάτες της MTN-Qhubeka, για να πετύχουν“;
H ομάδα ακόμη υποδέχεται την Rotor Components, η οποία θα παρέχει τα 3D+ γρανάζια και μάλλον τους PowerCranks για την μέτρηση της δύναμης. Δεν είναι γνωστό πόσοι από τους αναβάτες της ομάδας θα διαλέξουν τα οβάλ γρανάζια, αλλά σύμφωνα με τις φωτογραφίες ο Edvald Boasson Hagen, διαλέγει ένα κανονικό γρανάζι.
Με μια καλύτερη ματιά, βλέπουμε τα “τρελά” γραναζάκια για το σασμάν, από την CeramicSpeed, για ότι περισσότερο μπορέσουν να κερδίσουν. Μεγάλο βήμα έγινε ως προς τους τροχούς, όπου η συμφωνία με την ENVE, προσφέρει μια πολύ μεγάλη γκάμα κάρμπον τροχών για να διαλέξουν οι αναβάτες αναλόγως των αναγκών τους. Ελαστικά θα χρησιμοποιηθούν τα Schwalbe One Tubular ενώ οι αλυσίδες από την KMC.
Το ανανεωμένο S5 της Cervelo, είναι ένα κορυφαίο Aero ποδήλατο δρόμου, το οποίο παρουσιάστηκε στην Eurobike, πέρσυ τον Σεπτέμβρη. Οι διαφορές του είναι το ανανεωμένο πλαίσιο, το οποίο ισχυρίζεται ότι μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση κατά 21,3 watt, σε σχέση με το προηγούμενο S5. Εκτός από την αυξημένη αεροδυναμική, η Cervelo, έχει αυξήσει και την ακαμψία του πλαισίου για να έχει πιο άμεσο χειρισμό και αυξημένη απόκριση. Το πλαίσιο και το πιρούνι έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να υποστηρίζουν καλύτερα τους νέους φαρδύτερους τροχούς και τα φαρδύτερα ελαστικά.
- Tags: cervelo, enve, MTN-Qhubeka p/b Samsung, rotor, Tour De France