Μετάδοση Shimano XTR M9000

Author: 3 Σχόλια Share:

Μπορεί η πολυαναμενόμενη ηλεκτρική σειρά Shimano Di2 για τα ποδήλατα βουνού να έκανε την εμφάνισή της και να έχει τραβήξει όλα τα βλέμματα επάνω της, αλλά η μηχανική σειρά XTR M9000 είναι που ξεχωρίζει με την 11-τάχυτη κασέτα της, το σασμάν που είναι προσεγμένο μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια και φτιαγμένο με ποιότητα που θα ζήλευαν ακόμα και στην…NASA! Το εξαιρετικό νέο, όμως, είναι επίσης ότι πρόκειται για μια αγορά συμφέρουσα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

XTR-M9000-Trail013

Αρχικά, αν και η κασέτα χρησιμοποιεί κάρμπον δέσιμο για τα γρανάζια που είναι από τιτάνιο, η τιμή της είναι κάτω από το μισό της ΧΧ1. Δουλεύει σε συμβατικό πίσω κέντρο, οπότε δεν υπάρχει η ανάγκη αναβάθμισης του τροχού. Το εύρος της κασέτας που είναι 11-40 δεν παρουσιάζει σημαντικά μειονεκτήματα σε σχέση με την ΧΧ1. Αν και λείπει το 10 και το 42, είναι ικανοποιητικό και ίσως πιο βολικό επειδή οι διαφορές μεταξύ των γραναζιών είναι πολύ μικρές. Αν κάποιος ζορίζεται στις ανηφόρες, πάντα υπάρχει και η επιλογή χρήσης μικρότερου γραναζιού μπροστά.

XTR-M9000-Trail012

Η τάση του clutch στο σασμάν μπορεί να ρυθμιστεί εξωτερικά ή να απενεργοποιηθεί, αναλόγως αν θέλετε εύκολες αλλαγές ή καθόλου θόρυβο χτυπήματος από την αλυσίδα. Η έξω μεριά του βραχίονα είναι κάρμπον και τα διάτρητα ροδάκια συμβάλλουν στην μείωση του βάρους αλλά βοηθάνε και στις καλύτερες αλλαγές.

CS-M9000_STD_11-40_02

Η λειτουργία του shifter είναι παραδειγματική. Δεν έχει σχεδόν καθόλου νεκρή διαδρομή σε σχέση με το ΧΤ, ή το XX1. Ένα μειονέκτημα ίσως για κάποιους όταν το συγκρίνει με την ΧΧ1, είναι ότι ανεβάζει 4 ταχύτητες με ένα πάτημα και όχι 5.

Όπως όλα τα προϊόντα Shimano της σειράς XTR, έτσι και η 11-τάχυτη σειρά, αναμένεται να έχει πάρα πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής. Αλλά για να σας το πούμε αυτό στα σίγουρα θα χρειαστεί ένα long term test.

Previous Article

Γλωσσάρι ποδηλατικών όρων

Next Article

10 κορυφαίοι mountain bikers που το γύρισαν στον δρόμο!

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Σχόλια