Το Tour de France είναι μια διοργάνωση όπου γίνονται πάρα πολλές δοκιμές προϊόντων. Πρωτότυπα που δοκιμάζονται σε πραγματικές συνθήκες, ώστε να δώσουν στους αναβάτες αυτό το 0,01% που θα τους κάνει να ξεχωρίσουν. Ένα από αυτά τα προϊόντα ήταν και το μονοκόμματο πιρούνι-λαιμός-τιμόνι στο ποδήλατο του Tejay Can Garderen.
Πρόκειται για μια ένωση, κλασικών 3T bullhorn bars και αερο επεκτάσεις σε ένα κομμάτι και έπειτα όλο αυτό με την βοήθεια καλουπιών τοποθετήθηκε απευθείας στο steerer του πιρουνιού. Το μπροστά μέρος του ποδηλάτου ήταν ένα μεγάλο, μονοκόμματο ανθρακονημάτινο κομμάτι. Τα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με ένα κλασικό ποδήλατο, είναι αρχικά η πολύ πιο απλή εμφάνιση. Επίσης, είναι πολύ πιο άκαμπτο και δεν υπάρχει καμία περίπτωση κάτι να χαλαρώσει και να αλλάξει θέση κατά την σκληρή χρήση.
Ένα άλλο πρόβλημα που συναντάται συχνά στα ποδήλατα χρονομέτρου, είναι πως λόγω του μεγάλου μοχλικού από τις aero προεκτάσεις, σε κάποια ανωμαλία του δρόμου η δύναμη πολλαπλασιάζεται με συνέπεια να αλλάξει έστω και ελάχιστα η γωνία από τις μπάρες. Αυτό αυτόματα θέτει τον αναβάτη εκτός της βέλτιστης θέσης του. Από την στιγμή λοιπόν που όλες οι ομάδες δαπανούν πάρα πολλά χρήματα στην σωστή συνεργασία αναβάτη-ποδηλάτου, η συγκεκριμένη ιδέα είναι κάτι πρωτοποριακό.
Δυστυχώς (sik) για τους περισσότερους από εμάς, η συγκεκριμένη κατασκευή είναι ένα άπιαστο όνειρο, καθώς το κόστος της ήταν περίπου 20,000 ελβετικά φράγκα. Αν σε αυτό προσθέσουμε και το κόστος του ποδηλάτου, τότε έχουμε ένα μικρό διαμέρισμα στο κέντρο της πόλης.
Μην πούμε και με θέση πάρκινγκ….
- Tags: aero bars, BMC, bullhorn 3t, Tour De France